Problemen met achterbrug ophanging 620 LC4 '97..

MotoJJ

MF'er
25 nov 2007
222
0
Nijverdal
Dag mede forummers,

Ik zit met een rot probleem, ik heb deze sm gekocht als bouwpakket en er klopt op de één of andere manier iets met de achterbrug ophanging iets niet...
Nu hebben we zelf al iets gemaakt waarvan ik dacht dat het dan goed moest zijn, maar als ik nu de hele boel in elkaar zet dan staat de brommer te laag op de kont..

Mijn vraag is aan de de mensen met een 620 lc4 van 97 ongeveer, of iemand voor mij de hoogte even op wil meten zodat er een aanpassing gemaakt kan worden dat ie hoger op de kont komt te staan..
Ik heb voor de duidelijkheid een foto bijgevoegt;

ktm00501fk7.jpg


De afstand van de pijl is erg belangrijk voor mij, dan kan ik hier op verder "borduren"
Dan kan ik aan de hand daarvan de stangetjes die je naar beneden ziet hangen in gaan korten, omdat er waarschijnlijk een andere veer onder zit die er niet onder hoort...

Bij een kennis van mij, met een 620 van 94, is de afstand 67 cm, maar deze heeft niet 't zelfde subframe...

(het liefst op de standaard iets uit de veer, of op een bok natuurlijk)

Alvast hartstikke bedankt
 
Heb je driekhoekige uithollingen in de achterbrug net achter de lagering?
Zo nee, dan is hij van voor '96
wat voor demper zit er nu in?
 
Heb je driekhoekige uithollingen in de achterbrug net achter de lagering?
Zo nee, dan is hij van voor '96
wat voor demper zit er nu in?

Hij is origineel nederlands en staat op kenteken als 97ér (januari)

de demper is niet de WP met gaspot, maar een gewone schokdemper

hoi,

net even gemeten.
ik heb mijn 620 gewoon op de zijstandaard staan en dan meet ik 64 cm precies.
ik heb de 620 van 95. (model met 2 ophangpunten voor de radiateur)

gr wouter

Dankje, maar dan kan ie waarschijnlijk nog wel iets uit de vering worden getrokken?
 
Hij is origineel nederlands en staat op kenteken als 97ér (januari)

de demper is niet de WP met gaspot, maar een gewone schokdemperDankje, maar dan kan ie waarschijnlijk nog wel iets uit de vering worden getrokken?

hoi

ik kan m inderdaad (iets) uit de vering trekken. ik zal morgen even kijken hoever of ik zet m even op een bok.

groeten wouter
 
hoi

vanmiddag even gemeten terwijl ik m even op de bok heb gezet. bijna 2 cm meer dan op de standaard. bijna 66 cm dus.

heb je trouwens meet fotos? ben benieuwd...

Hartstikke bedankt!!!
Ik heb net nog m'n buurman (metaalmanneke) erbij gehad en hij gaat een blokje maken onder de schokbreker om 'm op te hogen...
Er zit gewoon de verkeerde veer in daar zijn we nu wel achter, maar dan kan ik eerst kijken wat ie doet want weet ook nog niet of ie weleens lopen wil haha...
Wie weet dan een keer een andere achterveer, dat zien we dan wel weer...

Gr. Jeroen

Ik zal binnenkort ff wat foto's maken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan