Problemen met bedrading intruder

Rolala

Rookie
21 feb 2018
4
0
Goedendag allemaal..

Ik ben hier nieuw.. en loop al maanden tegen problemen aan met mij Intruder 750 uit 1990

Ik heb deze overgenomen van iemand België.. (gekregen)
deze ingevoerd en klaar.. maaaaaar, toen begon de ellende..

Bleek dus dat deze langere tijd had stilgestaan.. heb nieuwe accu erop gezet hij is helemaal schoongemaakt etc ben ermee naar t rdw gereden (ong 20 min vanaf me huis) en op de terug weg viel hij vlakbij huis uit🙈 kreeg geen stroom meer.. accu opgeladen, nieuwe spanning regelaar erop en we konden weer.. niet veel later weer zelfde probleem.. nieuw dynamo erop en heb 3 weken kunnen rijden en toen was de pret over... accu weer op de druppelaar gedaan en gemeten toen hij er weer op zat maar hij laadt me accu gewoon niet bij zodra die aangaat of ik rij.. trekt hem gewoon helemaal leeg... een bekende heeft hem uit elkaar gehaald en wat blijkt, van wie die is geweest is heb van alles met de kabels gedaan alles zat met tapjes aan elkaar vast zonder stekkertjes niks en het zag er naar uit dat er sluiting ooit geweest was want zag er allemaal niet zo fris en goed meer uit.. er is een nieuwe kabelboom opgekomen ook bij t stuur, weer nieuwe dynamo want oude kabelboom gaf sluiting dus.. nou is ligt er ook weer nieuwe spanningsregelaar klaar want lijkt wel of alles een opdonder heb gekregen door oude kabelboom wat toen vernieuwd was.. dus Alles is ondertussen vernieuwd.. maaaar de CDI unit niet.. en daar komen 4 draden uit en die zijn allemaal geel🤔 nou ziet hij door t bomen het bos niet meer.. want normaal hebben de kabels een kleur en zie je welk draadje bij welke hoort.. dat is dus niet het geval.. iemand die mij misschien kan vertellen wat het kan zijn? Of wat er nog geprobeerd kan worden of een schema of whatever? T voorjaar komt er weer aan en staat ondertussen al stil vanaf juni😭
 
Ja hij heb alles door gemeten zegt hij.. nee geen schema.. waar kan ik die vinden?
Een bekende werkt aan mijn motor.. zegt alles door te hebben gemeten maar feit blijft dat accu niet bij laadt.. na aandringen van mij heb ie sp regelaar los van de motor doorgemeten en bleek deZe defect te zijn, (wat ik persoonlijk ook vermoede al een tijd🙈) dus je kan snappen dat ik af en toe hard hoofd erin krijg.. maar ik hem m wel gehoord over dat een schema misschien handig kon zijn.. maar waar vind ik die? Hij kan niet zien waar welke draden ervan waar op aangesloten moeten worden
 
Ooit wel eens van Google gehoord,binnen een minuut gevonden :Z ;) ,
suzuki-vs750-intruder-motorcycle-1988-1991-complete-electrical-wiring-diagram-uk-dl1000-99-diagrams-motor-heated-grips-2014.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan