Problemen met database [Update 23:15]

Duderuud

Admin
Crew
19 mei 2001
32.918
4.159
De Betuwe
Beste burgers en buitenlui,

We hebben sinds vanmorgen problemen met de database. We waren eerst helemaal niet bereikbaar en nu draait de boel wel maar zijn topics en berichten kwijt of door elkaar gezet.

Met onze ondersteunende partij kijken we hoe we dit het snelste kunnen fixen. Hou nog even vol...

[Update 19:15]
Willen jullie links plaatsen van topics die niet goed meer werken? Dat is vermoedelijk te fixen maar ik heb wel de topics nodig

[Update 23:15]
Alle topics worden nu via een script gefixt. Mocht er toch nog een topic zijn die niet goed werkt, willen jullie dat hier dan aangeven?
 
Laatst bewerkt:
Ws Pierre 2 tha rescue.

Weer een reden om op hem te stemmen in het mod/admin van het jaar topic.
 
Even een kleine tip als programmeur: verberg stacktraces("foutmeldingen") voor de buitenwereld.
Paar maanden terug had ik een sql query in beeld.
 
Nieuwe berichten lijken ook niet of niet goed binnen te komen.

Zo ook hier nieuwe berichten komen niet maar aan in het
Kymco Xciting 400i topic.

Alle berichtgevingen vanaf maandag 22 december na +/- 17:00 uur zijn verloren gegaan, ik denk dat het om ongeveer 5 berichtjes gaat.
Op zich niet zo'n probleem om dat ik denk dat de juiste info reeds toch wel is gelezen door Jempie ;)

Maar nieuwe berichten van af na de crash vanmiddag rond 1400 uur komen niet meer aan in het Xciting topic.. .overigens wel in b.v. het DownTown topic.

Met vriendelijke groet, Jan
 
WAT!!!! Ben ik eens thuis moet ik nog wat nuttigs gaan doen ook nog?

You better move your asses!!!!!
Maar goed dat ik vandaag niets nuttigs gezegd heb...



Succes "mensen" ;)
 
Laatst bewerkt:
tja Martell kreeg plots 10 stemmen erbij. Dat moest weggepoetst worden.
 
Heb 2x bericht geplaatst in MT-09 topic maar worden niet weergegeven. Kan dat met quoten te maken hebben?

Ps. in de lijst actieve onderwerpen wordt wel een laatste reactie (van mij) geregistreerd.
 
wie o wie heeft er iets lelijks gezegd over Kim Jung Un :(




8-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan