mister bmwicked
MF'er
Sinds vandaag heb ik een Devil SB-2 high mounted carbon uitlaat op mijn R1 (2003)
Wat mij meteen opviel, buiten het werkelijk prachtige geluid, is dat mijn motor helemaal niet fijn rijd met deze uitlaat, er ontbreekt gewoon een stuk vermogen ten opzichte van de orginele uitlaat, zou dit komen omdat de orginele uitlaat een katalisator erin heeft en op die manier veel meer tegedruk geeft als de Devil uitlaat?
Hebben meer mensen met open uitlaaten hier last van op de 2002/2003 R1??of heb ik dit weer alleen aan de hand?
De oplossing ligt misschien bij een powercammander, maar die vind ik erg duur (€350) of is het mogelijk om net zoals bij de Suzuki GSX-Ren de bestaande injectiemap te overscrijven?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Wat mij meteen opviel, buiten het werkelijk prachtige geluid, is dat mijn motor helemaal niet fijn rijd met deze uitlaat, er ontbreekt gewoon een stuk vermogen ten opzichte van de orginele uitlaat, zou dit komen omdat de orginele uitlaat een katalisator erin heeft en op die manier veel meer tegedruk geeft als de Devil uitlaat?
Hebben meer mensen met open uitlaaten hier last van op de 2002/2003 R1??of heb ik dit weer alleen aan de hand?
De oplossing ligt misschien bij een powercammander, maar die vind ik erg duur (€350) of is het mogelijk om net zoals bij de Suzuki GSX-Ren de bestaande injectiemap te overscrijven?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.