Problemen met editen nieuwe post

FredVN

MF veteraan
15 mrt 2013
5.719
956
VN = Voorlopig Nederland
Voor zover ik mij kan herinneren kon je vroeger bij het maken van een nieuwe post, binnen die post scrollen, waarbij de randen van die post met de icoontjes op zijn plaats bleven. Nu, als je iets te enthousiast naar boven scrolt, zit je ineens in de oude posts. En dan is het zoeken om weer terug te komen. Kan dat aangepast worden?

Sinds één van de laatste aanpassingen staan bij een langere tekst de sluitregels stijf tegen de tekst aan, wat de leesbaarheid niet bevordert. Kunnen daar één of twee spatieregels tussen?
 
Nee hoor, zeker geen zwarte lijst. Wat bedoel je nu precies met dat scrollen? Dat het te hard gaat en dat je naar boven scrollt in het topic zelf?

Kan je misschien een voorbeeld geven met eens screenshot of nog beter, een video?
 
Sinds één van de laatste aanpassingen staan bij een langere tekst de sluitregels stijf tegen de tekst aan, wat de leesbaarheid niet bevordert. Kunnen daar één of twee spatieregels tussen?
@FredVN Bedoel je hiermee de handtekening die aansluit op de text in de reply?
Daar zou indrdaad wat aan gedaan mogen worden zodat die weer onder aan het leesvak staat, nu is het of de handtekening bij de reply hoort en denk je te vaak dat een link in de handtekening een toevoeging is aan de reply, en dan soms nog rood ook...
Gepaste afstand, zoals vroeger, @Duderuud
 
@RobRD
Klopt, dat bedoel ik. Alleen is voor mij één of twee spatieregels wel voldoende omdat de lege ruimte bij een hele korte post wel erg groot wordt.
 
Er zit wel wat achter mijn opmerking. Dat heb ik in een PM toegelicht. Voor hier zand erover.

Het probleem.

Bij het maken van een nieuwe post of het bewerken van een bestaande kun je met de cursor op de plaats van het kruis binnen die nieuwe post scrollen. De rij met iconen blijft dan op dezelfde plaats staan.

Zodra je de cursor op de plaats van het rondje zet, scroll je door alle posts heen, ook de oude.

Voor zover ik mij kan herinneren was het altijd zo dat je met de cursor op het kruis uitsluitend binnen de nieuwe post kon scrollen. Met behoud van de rij met iconen.

Scroll 1.jpg



Nu is het zo dat zodra je met de cursor op het kruis doorscollt naar de onder- of bovenkant je onmiddellijk buiten de nieuwe post zit. Zie hieronder waar ook de balk met iconen is verschoven. En je moet gaan zoeken waar de nieuwe post ergens was.

Scroll 2.jpg



De wens is dus:
  • Als de cursor op het kruis staat uitsluitend binnen de nieuwe of te bewerken post scrollen met behoud van de iconenbalk bovenin.
  • Als de cursor op het rondje staat door alles scrollen. Zoals in de huidige situatie.
 
Ik ben bang dat die functionaliteit niet (zomaar) aangepast kan worden maar ga kijken wat de mogelijkheden zijn.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan