Problemen met Fog City !!!

Kriz

MF veteraan
11 jan 2003
4.137
0
Mol, België
Heb gisterenavond een Fog City geplakt op het schermke van mijn Arai RX7.

Toen ik nadien mijn helm terug opzette, merkte ik dat de fog city enorm reflecteerde aan de binnenkant, ik zag héél duidelijk mijn ogen en neus enorm vergroot. Is misschien wel grappig maar uiterst lastig !!!

Ik dacht dat het misschien aan de (halogeen)verlichting lag in huis maar deze morgen bij daglicht buiten was dit nog steeds het geval.

Dit is mijn 3° of 4° FC die ik gebruik en nooit eerder last van gehad.

Iemand die me kan helpen, krijg ik die er nog terug uitgetrokken ?

Alvast wreed bedankt voor tips !!!

greetz
kriz
 
volgensmij moet je hem nog wel los krijgen hoor (zit wel strak maar moet mogelijk zijn)

maar ik zou eerst eens even naar je motorzaak gaan waar je het gehaald hebt om ff te vragen of je misschien iets als garantie hebt (is idd niet normaal dat je jezelf ziet door fog city dus misschien een productiefoutje ofzo) kunnen ze waarschijnlijk beter beoordelen als ie er nog in zit dan waneer je hem eruit gesloopt hebt...


suc6 ermee!
 
ja das wel tamelijk vervelend B| met fog city wel meer dit soort probleempjes gehoort. Ook een hoop mensen die er juist erg tevreden over zijn maar ikzelf ben grotere voorstander van pin lock
kan je er ten minste gewoon uit halen als het niet goed zit maar kan weinig aan fout gaan.
fog city kan je er in principe wel uit halen maar dan kan je hem niet meer gebruiken. Idd ff terug naar de motorzaak waar ie gekocht is...
 
ja das wel tamelijk vervelend B| met fog city wel meer dit soort probleempjes gehoort. Ook een hoop mensen die er juist erg tevreden over zijn maar ikzelf ben grotere voorstander van pin lock
kan je er ten minste gewoon uit halen als het niet goed zit maar kan weinig aan fout gaan.
fog city kan je er in principe wel uit halen maar dan kan je hem niet meer gebruiken. Idd ff terug naar de motorzaak waar ie gekocht is...

Heb naar de motorzaak gebeld en ga er normaal morgen mee terug.
Het zou er wel NIET meer uit te halen zijn ?! Alé, wel uit te halen maar dan is ook je schermke naar de kl*ten.
 
Heb naar de motorzaak gebeld en ga er normaal morgen mee terug.
Het zou er wel NIET meer uit te halen zijn ?! Alé, wel uit te halen maar dan is ook je schermke naar de kl*ten.
nou das wat anders dan wat ze mij altijd verteld hebben ;)
gewoon trekken en dan heeeeeeeeeel goed poetsen op de lijm resten :P
en zou er dan lekker een pinlock in zetten, kan goed bij die helm, neem aan dat er gewoon een standaard arai vizier op zit? (geen 2d)
 
héla, is niet mijn eerst fc
zit geen beschermfolie op !!!
raar : als mijn vriendin de helm opzet ziet ze niets speciaals + als ik het scherm erafhaal en zo kijk is er ook niets te bespeuren !!!
 
héla, is niet mijn eerst fc
zit geen beschermfolie op !!!
raar : als mijn vriendin de helm opzet ziet ze niets speciaals + als ik het scherm erafhaal en zo kijk is er ook niets te bespeuren !!!
Just checking. ;)

Je zou niet de eerste zijn.
 
Heb naar de motorzaak gebeld en ga er normaal morgen mee terug.
Het zou er wel NIET meer uit te halen zijn ?! Alé, wel uit te halen maar dan is ook je schermke naar de kl*ten.
Stierepoep.

Ik heb een pinlock in mijn arai vizier gehad, dat ging lekken. Toen nieuw vizier gekocht en gratis fogcity. Na 3 maanden condens, dus fogcity er bij de dealer uit laten halen [waarschijnlijk de lijm met fohn verwarmen en dan lostrekken en de lijmresten met alcohol of zoiets verwijderen]. Heb nu een Respro Foggy Mask en geen gezeik meer met condens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan