Problemen met hydraulische koppeling BMW R1150RS

Mr Fox

Rookie
14 jul 2004
3
0
In Italié kreeg ik problemen met mijn 2001 18000 km BMW r1150rs. Na een hoosbui nam de olie druk op de koppeling geleidelijk af tot nul. De hotel eigenaar van La stua in Cavalese heeft mij als een friend behandeld en geholpen, tot en met een leenmotor aan toe.HULDE!!!!!!!

De eerste keer is er schijnbaar lucht uit het hydraulische systeem gehaalt en kon ik verder volgens de heren monteurs. 30 km later weer hetzelfde probleem en mijn motor vakantie bleek in het water gevallen. Deze keer de motor naar een BMW dealer in in Bolzano gebracht die de olie heeft vervangen.

Hierna ging het de eerste 130 km goed totdat het weer begon te regenen (toeval???)en weer hetzelfde verschijnsel optrad: geen hydraulische druk op de koppeling!.

De fiets is door de ANWB naar huis gebracht en wij ( mijn passagier en ik) naar huis geredenin een auto: Vakantie verkloot dus.

De motorzaak waar ik de motor had gekocht heeft naar eigen zeggen ook de olie vervangen en nu gaat het al 1000 km goed............

Mijn probleem is nu dat ik geen aanwijsbare reden wat nu de oorzaak was van deze ellende.

Heeft iemand anders ook deze problemen gehad en wat was hiervan dan de oorzaak???????????????

Alvast bedankt voor je reaktie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan