Problemen met inhouden van Magna

Magna fan

Rookie
17 jul 2010
17
0
Amsterdam
Heb problemen met mijn Magna vf 750 c 1997 bij rustig rijden gaat alles prima maar als ik snel wil optrekken 1e 2e en 3e versnelling houdt hij eerst in en daarna gaat het wel.
Net een grote beurt gehad waarin alles is gecontroleerd maar nog steeds dit euvel heeft.
Gr Magna fan
 
Stap 1
carburateurs demonteren, schoonmaken,vlotterniveaus afstellen
stap 2
synchroon zetten
stap 3
uitlaatgas meten en co afstellen, bougiebeeld lezen"

Dan weet je in elk geval wat meer, zomaar plom op de testbank zetten is ook niet alles en 9 van de 10 keer heb je de bank helemaal niet nodig

Mocht het dan nog niet goed zijn, heb ik nog wel wat truukjes om m beter te laten lopen, maar das het geheim van de smid zal ik maar zeggen
Mocht je de kennis of gereedschap niet hebben, kanje altijd ff aankloppen
 
Stap 1
carburateurs demonteren, schoonmaken,vlotterniveaus afstellen
stap 2
synchroon zetten
stap 3
uitlaatgas meten en co afstellen, bougiebeeld lezen"

Dan weet je in elk geval wat meer, zomaar plom op de testbank zetten is ook niet alles en 9 van de 10 keer heb je de bank helemaal niet nodig

Mocht het dan nog niet goed zijn, heb ik nog wel wat truukjes om m beter te laten lopen, maar das het geheim van de smid zal ik maar zeggen
Mocht je de kennis of gereedschap niet hebben, kanje altijd ff aankloppen




Als je goed met je testbank overweg kan, dan weet je ook meteen waar je het probleem moet gaan zoeken.
Helaas zijn er velen die wel een bank hebben maar er niet mee overweg kan.
Een bank is zeker niet het ultime ding, maar is een goed stuk gereedschap, zo zie ik het tenminste.
 
Terug
Bovenaan Onderaan