hee luitjes,
voor ik zelf ga vogelen, wil ik eerst de hulp inroepen van het beste technische team waar ik ooit van gehoord heb, jullie dus( mocht je dat nog niet begrijpen )
De laatste 2 keer dat ik van tilburg naar utrecht ben gereden, ging mijn koelvloeistof koken, waardoor het eruit gespuugt werd, en mijn motor dus iets te warm werd.
Ik heb ondertussen de thermoklep er uit gehaald, maar dat maakte geen verschil. Ik vraag mij dus af waardoor het water gaat koken.
de trekkracht voelt nog goed aan, ook op topsnelheid merk ik weinig verschil, dus ik heb niet het idee dat de koppakking lekt. hij lekt ook geen olie ofzo, alleen liters koelvloeistof. hij heeft 2 weken gelee een grote beurt gehad, ik kan het me niet voorstellen, maar heel misschien hebben ze iets verkeerd aangesloten ofzo
waar kan ik het beste naar kijken?????
voor ik zelf ga vogelen, wil ik eerst de hulp inroepen van het beste technische team waar ik ooit van gehoord heb, jullie dus( mocht je dat nog niet begrijpen )
De laatste 2 keer dat ik van tilburg naar utrecht ben gereden, ging mijn koelvloeistof koken, waardoor het eruit gespuugt werd, en mijn motor dus iets te warm werd.
Ik heb ondertussen de thermoklep er uit gehaald, maar dat maakte geen verschil. Ik vraag mij dus af waardoor het water gaat koken.
de trekkracht voelt nog goed aan, ook op topsnelheid merk ik weinig verschil, dus ik heb niet het idee dat de koppakking lekt. hij lekt ook geen olie ofzo, alleen liters koelvloeistof. hij heeft 2 weken gelee een grote beurt gehad, ik kan het me niet voorstellen, maar heel misschien hebben ze iets verkeerd aangesloten ofzo
waar kan ik het beste naar kijken?????