Problemen met Kuryakin Hypercharger

22 jul 2004
1
0
Leuven
Heb sinds kort op mij HD 883 R een Kuryakin Hypercharger gezet, doch ik heb nu na elke lage rit last van spatten niet verbrande benzine. Langs de opening onderaan de hypercharger komt de niet verbrande benzine terecht op mijn uitlaat. Dit is vrij vervelend. Weet er iemand een oplossing voor dit probleem??? zodat ik terug :] kan toeren met een gerust hart.

Respect :} for those riding a bike
 
Mee eens, benzine hoort niet uit je luchtfilter te komen, dan staat waarschijnlijk de carb te rijk afgesteld. Is de sproeier bezetting wel aangepast????
Toch maar eens mee naar een dealer gaan om te controleren.
Succes
 
heb m ook gehad op mijn buell . hangt er van af wat voor een carb je gebruikt de hypercharger haalt de lucht naar binnen en blaast soms de benizne zo uit de carb, ik heb er toen een hs42 opgezet ipv van een 40 en toen was het opgelost...erg lekker vind ik die hyperchargers niet hoor
 
heb m ook gehad op mijn buell . hangt er van af wat voor een carb je gebruikt de hypercharger haalt de lucht naar binnen en blaast soms de benizne zo uit de carb, ik heb er toen een hs42 opgezet ipv van een 40 en toen was het opgelost...erg lekker vind ik die hyperchargers niet hoor

stomme antwoorden kan je denk ik zelf wel verzinnen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan