problemen met led-verlichting

winus

MF'er
28 feb 2009
47
0
Goes
beste RF rijders,
ik heb onlangs led richtingaanwijzers laten plaatsen op mijn RF-900. staat heel mooi maar heb een probleempje. als ik richting aangeef naar rechts knippert links ook mee (heel flauwtjes) en omgekeerd ook. klinkt als een massa probleem denk ik zelf.
heeft iemand hier ervaring mee en weet een oplossing?
ik wil er niet mee terug naar de garage als het even kan; het was al vrij duur en ik ben mijn motor lang kwijt geweest.
ik ben blij met alle oplossingen.
groeten!
 
beste RF rijders,
ik heb onlangs led richtingaanwijzers laten plaatsen op mijn RF-900. staat heel mooi maar heb een probleempje. als ik richting aangeef naar rechts knippert links ook mee (heel flauwtjes) en omgekeerd ook. klinkt als een massa probleem denk ik zelf.
heeft iemand hier ervaring mee en weet een oplossing?
ik wil er niet mee terug naar de garage als het even kan; het was al vrij duur en ik ben mijn motor lang kwijt geweest.
ik ben blij met alle oplossingen.
groeten!
Kijk even bij techniek, daar staan al de nodig topics
over led knippers en de eventuele problemen.
;)
In jouw geval gok ik dat je contole lampje op je dash de boosdoener is.
 
Klinkt meer als een set LED's die is aangeloten met (verkeerde/goedkope) weerstanden er tussen terwijl je eigenlijk beter géén weerstanden kunt gebruiken maar een last onafhankelijk relais aan kunt schaffen.

Óf heeft zo'n RF maar één controle lampje? Dan helpt zo'n relais je probleem ook niet op te lossen omdat de massa dan via dat lampje loopt. Ja moet dan even kijken naar goede weestanden die passen bij je LED's.
 
Laatst bewerkt:
rf heeft inderdaad maar 1 controle lampje. daar moet het hem in zitten denk ik. hartelijk dank voor de bruikbare tip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan