problemen met mijn 125cc crosser

phytonfool

Rookie
18 mrt 2008
2
0
heerlen
heyy ken iemand mij vertellen wat mijn probleem is??

het gaat er om ik heb een 125cc crosser en telkens als hem in de 1 heb en ik geef meer dan half gas begint hij te knallen en houd hij in of lijkt er meer op als ik gas blijf geven dat hij uit valt het probleem heefd zich net voorgedaan wat het is weet ik niet meschien ken ik van een van jullie een goede tip krijgen je kunt of hier reageren of mij toevoegen aan msn thacracker@gmail.com alvast bedankt gr phytonfool
 
heyy ken iemand mij vertellen wat mijn probleem is??

het gaat er om ik heb een 125cc crosser en telkens als hem in de 1 heb en ik geef meer dan half gas begint hij te knallen en houd hij in of lijkt er meer op als ik gas blijf geven dat hij uit valt het probleem heefd zich net voorgedaan wat het is weet ik niet meschien ken ik van een van jullie een goede tip krijgen je kunt of hier reageren of mij toevoegen aan msn thacracker@gmail.com alvast bedankt gr phytonfool
Stel je vraag bij off/allroad & SM bij (Het 125/250 topic deel 2) maar maak er geen nieuwe topic van Suc6 8-)
 
Laatst bewerkt:
Alleen in zijn 1 ?


Die knallen etc komen ws door iets in de ontsteking. Ik zou eens beginnen met zoeken bij de bougie/bougiekabel.

Massa misschien, ook optie.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt als een membraan...

Of een zeer slechte afstelling.....



Deed hij het ineens; membraan.

Deed hij vanaf het begin af aan al, luchtfilter cabr inlaatspruitstuk wel goed luchtdicht, geen totaal verkeerde sproeier erin?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan