Problemen met Motor-forum

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.794
478
Ik heb problemen met het bereiken van www.motor-forum.nl

Kan namelijk geen contact krijgen via bovenstaande link. Gelukkig had ik nog de oude url met ip-adres, van test forum, en via die link kom ik wel op het forum. Iemand enig idee??????
 
vreemd!!!, ik heb het net 2x met explorer en 2 x met opera geprobeerd, en probeemloos !!!
 
Ligt denk ik niet aan motor-forum, maar aan iets van een instelling van mijn computer, heb namelijk nog een site met hetzefde probleem.

Als iemand iets weet, antwoord aub
 
DNS Probleem.

Zo te zien gebruik je kabelfoon als provider, klik eens rechts op je netwerkomgeving, kies eigenschappen, daar je internetverbinding, rechts op klikken, TCP/IP, daar de eigenschappen van, daar het vakje DNS server leegmaken en het volgende invullen:

213.133.33.2

Dan moet het werken.
Succes, als je nog vragen hebt, mail me dan maar even.
 
De DNS van chello gebruik ik niet maar verder heb ik eigenlijk weinig te klagen over de verbinding met chello. Verbindingen doen het prima. Download lekker snel. Alleen de newsserver zuigt. Nieuwsgroepen erg incompleet. :(
 
De DNS van chello gebruik ik niet maar verder heb ik eigenlijk weinig te klagen over de verbinding met chello. Verbindingen doen het prima. Download lekker snel. Alleen de newsserver zuigt. Nieuwsgroepen erg incompleet. :(

Gebruik je de DNS niet een beetje automatisch???
 
Sommige providers gaan slordig met hun DNS om.

Motor-forum is nu alweer een week of 4( :? ) verplaatst, maar het kan dus zijn dat sommige providers hun DNS nog niet hebben geupdate. (Lijkt me sterk, maar goed)
 
Nou, vandaag werkt het weer gewoon.

Wat ik alleen vreemd vondt was dat ik maar problemen had met 2 site's, verder niets, en dat ik zoiets nooit eerder had meegemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan