problemen met posten vanaf werk

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.823
524
Ik gebruik thuis en op het werk dezelfde computer, een laptop.
Thuis geen probleem met posten, op werk lukt het 99% niet. Zit daar achter een firewall ed. Echter met vorige forum geen last en ook niet met andere forums geen probleem.

Wat er gebeurd is dat ik alles kan, ook inloggen, echter als ik een post heb ingetikt en druk op verzenden krijg ik direct een leeg postscherm terug. En dan is post niet gepost.Ook verschillende keren achter elkaar levert geen resultaat.

Misschien enig idee.
 
Nou, ik heb een soortgelijk probleem gehad...

Controleer je tijd/datum/jaar even!

Ook cookies/temp inet files ff deleten...

Ik hoor het wel!
 
Met de Novellproxy van die gare school van ons had ik dat ook altijd, het niet kunnen inloggen op forums (GoT, motor-forum) maar sinds kort gaat het gelukkig wel goed. :)
 
Ik heb het nogmaals geprobeerd, had het al geprobeerd, maar het helpt niet, datum, tijd, cookies, temp internet files ed.

Ik heb verder via mijn werk geen problemen met andere forums ed.

Heb verder ook geen idee, maar ik meldt het maar wel.

Deze post is dus vanaf thuis
 
Was dat het maar, dan was het zo opgelost :(

Pfff...kan je even PRECIES vertellen wat en wanneer het fout gaat??

Dus wat je klikt, wanneer je klikt, welke meldingen, etc...

Ik hoor het wel
 
Lijkt me toch echt een probleem met die proxyserver, weet je ook wat voor proxy jullie daar hebben draaien?
 
Ben ik weer.

normaal druk je op
dan krijg je leeg scherm waar je je reactie typt, dan druk je op en dan krijg je het scherm met de tekst dat je terug gaat naar het topic.
Echter als ik op me werk zit druk ik op
krijg dan een het scherm waar je je bericht schrijft, tot hier gaat het goed, dan druk ik op en ipv het volgende scherm met tekst dat je terug gaat naar het topic, krijg ik weer het scherm te zijn waar je je bericht kan typen, echter mijn getypte tekst is weg. En bericht is niet gepost.
 
Ben ik weer.

normaal druk je op
dan krijg je leeg scherm waar je je reactie typt, dan druk je op en dan krijg je het scherm met de tekst dat je terug gaat naar het topic.
Echter als ik op me werk zit druk ik op
krijg dan een het scherm waar je je bericht schrijft, tot hier gaat het goed, dan druk ik op en ipv het volgende scherm met tekst dat je terug gaat naar het topic, krijg ik weer het scherm te zijn waar je je bericht kan typen, echter mijn getypte tekst is weg. En bericht is niet gepost.
 
Nee, maar nog maar eens gepost in hoop op een antwoord.
 
in hoop op antwoord, aangezien dat jij absoluut de enige bent denk ik niet dat wij er veel aan kunnen doen gizmo.
je kan eens een topic starten op gathering.tweakers.net, misschien dat zij dara iets zien wat wij missen maar ik kan zo meteen niks bedenken. ;(
 
Ik weet nu wel zeker dat het aan jullie prxy ligt....

Kan jij de frontpage van tweakers bereiken? Ik op mijn werk niet :(

Als ik www.tweakers.net/nieuws.dsp intyp werkt het wel....alleen de frontpage niet. Echt HEEL vaag...gewoon een kloteproxy...
 
Een fout/slecht geconfiggede proxy kan voor heel wat vage problemen zorgen, kun je de meest vreemde dingen mee verwachten.

Nu kan het (gelukkig) wel maar op m\'n school kon ik nooit inloggen op forums, kon wel surfen enzo maar inloggen lukte nooit. :?

Ik denk dus bijna zeker te weten dat het aan jullie proxy ligt, enig idee wat voor proxy jullie hebben?
 
Ik twijfel sterk of het aan onze proxy ligt, we zijn nogal goed uitgerust en ik weet niet wat voor proxy, denk Compaq, maar automatisering was nogal blij met de nieuwe spullen.
Heb trouwens met geen een ander forum problemen, ook niet met oude forum of tweakers, zoals boven besproken.

Maar ja

Zal nog eens vragen wat we hebben
 
Ik twijfel sterk of het aan onze proxy ligt, we zijn nogal goed uitgerust en ik weet niet wat voor proxy, denk Compaq, maar automatisering was nogal blij met de nieuwe spullen.
Heb trouwens met geen een ander forum problemen, ook niet met oude forum of tweakers, zoals boven besproken.

Maar ja

Zal nog eens vragen wat we hebben

Als \'tegenantwoord\': verder heeft ook niemand hier hinder van he. althans niemand van de geregistreerde users die op meer dan 1 plek kunnen inloggen.
Kan je eens niet van op werk online gaan zonder die proxy? Gewoon 2 minuten rechtstreeks?
 
Laten we er maar over ophouden, ik krijg hier op me werk toch niets veranderd, jullie weten ook niet waar het vandaan komt, het is jammer, maar dan alleen posten vanaf thuis, dus wel iets minder reacties, wel jammer, want met oude forum geen problemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan