problemen met Scarver

Ellebel

Rookie
30 aug 2004
1
0
Amsterdam
Hoi, sinds 2 jaar ben ik de trotse bezitter van een BMW 650 Scarver. Het rijden is een feest maar voor de rest heb ik niets dan problemen met dit exemplaar. Nu staat hij weer bij de dealer omdat er sluiting is opgetreden in de bedrading. Resultaat: weer zeker 2 weken geen motor tot mijn beschikking. Ik baal er echt enorm van. Ik heb ook al problemen gehad met de trommel waarover de riem loopt (6 weken bij de dealer). Zijn er mensen die soortgelijke problemen hebben? Ik denk aan inruilen maar weet niet wat voor andere motor ik dan wil en als ik een nieuwe Scarver koop krijg ik dan niet weer dezelfde problemen of heeft de nieuwe versie ook voor een verbetering gezorgd? Help.
 
Ik zou even bij de BMW dealer vragen of er dingen veranderd zijn aan de nieuwe modellen. Dit gebeurt regelmatig, om de kinderziektes eruit te halen. Natuurlijk wel even een andere BMW dealer dan je eigen, omdat je eigen dealer je waarschijnlijk wel heeeel erg graag een nieuwe motor wil verkopen en zijn product dus zo interessant mogelijk zal maken.

'natuurlijk meneer / mevrouw, de nieuwe Scarver heeft die problemen absoluut niet meer!'
 
Terug
Bovenaan Onderaan