Problemen met Sequentiële knipperlichten KTM DUKE 690

GM97

Rookie
24 feb 2020
12
9
Goedenavond Forummers!

Ik ben in het bezit van een KTM Duke 690 uit 2013. Ik heb sequentiële knipperlichten van AliExpress gemonteerd. Wanneer de motor op contact staat, doen deze het (soms) zoals het moet. Zodra de motor start geven deze enkel nog een kortstondig signaal. Ik denk dat het originele relais te weinig spanning doorgeeft zoals ik al las in andere topics.

Nu komt er misschien een stomme vraag..:
Kan iemand mij vertellen waar ik het relais kan vinden? Deze gaf sowieso al geen geluid signaal meer.. anders had ik hem wel kunnen vinden. En de draden volgen is niet 1,2,3 gedaan gezien dit allemaal netjes ingepakt zit in de totaal boom. Ik dacht een van de mede forummers kan misschien wel het verlossende antwoord bieden.

Vraag 2: Is het probleem opgelost als ik hierna een elektronisch relais terug plaats die het aantal Watt verschil kan overbruggen?

alvast hartelijk bedankt!

Groeten Giovanni
 
Wanneer ik ze rechtstreeks op de accu monteer werken ze inderdaad naar behoren. Maar waar zit het huidige relais? Die moet ik er dus van tussen halen, maar het probleem is dat ik niet weet waar het relais zit! Heb de halve motor al gedemonteerd...
 
0419161821_HDR_1461171812446.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: GM97
Terug
Bovenaan Onderaan