M.suzuki500
Rookie
Goedemiddag,
Tijdje terug een suzuki gs500 van 2002 gekocht. Vanuit dealer kreeg ik hem mee met een aansluiting vanuit de benzinetank direct aan de carburateurs met een benzinefiltertje tussen beide.
De benzinekraan was aanwezig maar had geen nut want was een gesloten systeem dus de ON aan de Res en de Prim afgesloten. Vaccumslang was gewoon netjes aangesloten.
Twee weken geleden de benzineslangen en benzinekraan in de tank verwisseld. 2 slangen vanuit de tank aan de benzinekraan, 1 vanuit de benzinekraan aan de carburateurs en de vaccumslang gelaten hoe die was.
Eerste twee dagen geen problemen met rijden. Starten ging goed en reageerde goed op gas geven. (had zelfs het idee dat die beter reageerde) Nu heb ik problemen met het starten.
Start moeizaam. Hierbij de chocker helemaal open en geen gas geven.
Motor start en blijft rond de 2000 Rpm. Bij het geven van gas neemt de Rpm af en valt de motor uit.
Kan dan opnieuw starten maar hetzelfde blijft zich herhalen.
Voorheen bij het starten met choke kreeg ik 4000-5000 rpm.
Alle slangen gecontroleerd. Bevatten brandstof en niet geknikt. Voldoende brandstof in de tank.
Kan even niet bedenken wat het is. Iemand een idee.
Ps:ben nieuw in de forum!
Tijdje terug een suzuki gs500 van 2002 gekocht. Vanuit dealer kreeg ik hem mee met een aansluiting vanuit de benzinetank direct aan de carburateurs met een benzinefiltertje tussen beide.
De benzinekraan was aanwezig maar had geen nut want was een gesloten systeem dus de ON aan de Res en de Prim afgesloten. Vaccumslang was gewoon netjes aangesloten.
Twee weken geleden de benzineslangen en benzinekraan in de tank verwisseld. 2 slangen vanuit de tank aan de benzinekraan, 1 vanuit de benzinekraan aan de carburateurs en de vaccumslang gelaten hoe die was.
Eerste twee dagen geen problemen met rijden. Starten ging goed en reageerde goed op gas geven. (had zelfs het idee dat die beter reageerde) Nu heb ik problemen met het starten.
Start moeizaam. Hierbij de chocker helemaal open en geen gas geven.
Motor start en blijft rond de 2000 Rpm. Bij het geven van gas neemt de Rpm af en valt de motor uit.
Kan dan opnieuw starten maar hetzelfde blijft zich herhalen.
Voorheen bij het starten met choke kreeg ik 4000-5000 rpm.
Alle slangen gecontroleerd. Bevatten brandstof en niet geknikt. Voldoende brandstof in de tank.
Kan even niet bedenken wat het is. Iemand een idee.
Ps:ben nieuw in de forum!