Problemen met verkopen van motor...(meningen)!

Mij valt het ook op.. ik ben zoekende (misschien niet meer :P ) naar een fiets en als ik het aanbod zie..val stijl achterover.. lage prijzen, jong in bouwjaren, lage kmstanden..

Met 2 maanden zul je vast meer reactie's krijgen als het seizoen omslaat.
 
Vraag is: zijn er meer mensen die er moeite mee hebben om hun motor te verkopen of ligt het misschien aan de motor die ik heb??

Ik vraag me alleen af komt het omdat we in de winter zitten c.q. economie?

Ik herken je verhaal wel. De mijne staat ook al een paar maandjes (sinds eind oktober) te koop. Terwijl dit toch een winterfiets bij uitstek is, heb ik tot twee weken geleden geen enkele reactie gehad. Wel een proefrit via via, was niet zijn motor.

Via Marktplaats tot nu toe twee geïnteresseerden. Eentje heeft andere NTV gekocht, en de tweede is niet op komen dagen zonder af te bellen :(
Ik hoop dus maar dat het beter wordt zodra het seizoen begint. Iedereen die gereageerd heeft, vond het een hele nette prijs. Waarom kopen ze 'm dan niet |(
 
Ik had de fzr 400rr-sp van switch gekocht, maar wegens problemen met 25kw en omdat ik hem wel op kenteken wou hebben heb ik hem maar weer te koop gezet en binnen een week voor hetzelfde bedrag verkocht. Moet wel zeggen dat ik heb voor weinig heb gekocht. Op marktplaats vind ik altijd wel dat je veel respons krijgt

Heb nu een zx6r uit 95 gekauft 8-) met mooi pak etc.

veel succes met verkoop van jullie motoren :x

Bijlage: DSCF0275.JPG
 
Ik heb mijn motor (R6 '99) van de zomer verkocht en deze heeft volgens mij ook zo'n 2-3 maanden te koop gestaan. Doordat ik het geld echt even moest hebben voor het inrichten van mijn huis uit eindelijk heel wat euries gezakt wat ik van te voren echt nooit verwacht had.

Kopen is makkelijker dan verkopen! En dat blijkt zeker nu op te gaan.
 
Ik denk dat vooral de tijd waarin de de motor te koopt hebt staan belangrijk is.
Over een maandje of 2, als de eerste zonnestralen weer te zien zijn, zullen er vast wel reacties komen.

Alleen marktplaats??
Waarom ook niet hier op het forum?
Ik was m'n zxr750r binnen een week kwijt via dit forum!

Succes met de verkoop
 
heb de mijne binnen 1 week dat ie op marktplaats stond verkocht, gewoon strakke prijs vragen :) (was een k1 gsxr-r voor 6100e)
 
Terug
Bovenaan Onderaan