problemen nx250

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
ik heb een probleem met mijn honda nx250, als deze stationair loopt en je geeft plotseling gas slaat deze af, of hij nou warm is of niet, ik heb de carburateur al een paar keer laten reinigen dat helpt niets, ook heb ik al zo\'n zogenaamde fuel addition een hele fles toegevoegd maar ook dat helpt niet, wat moet ik doen en is dit een vast probleem \ '(
 
ik heb een probleem met mijn honda nx250, als deze stationair loopt en je geeft plotseling gas slaat deze af, of hij nou warm is of niet, ik heb de carburateur al een paar keer laten reinigen dat helpt niets, ook heb ik al zo\'n zogenaamde fuel addition een hele fles toegevoegd maar ook dat helpt niet, wat moet ik doen en is dit een vast probleem \ '(

Zo te horen is je carburateur niet goed afgesteld, heb je al wat zitten draaien aan je luchtschroef op je carb. enz ? Dit zou het probleem moeten verhelpen, omdat de motor bij het gas geven te veel of te weinig lucht / brandstof krijgt. Even pielen met de afstelschroef dus :)
Let wel op ; er zit ook een stationairschroef op, daar hoef je niet aan te zitten, maar je merkt snel genoeg of je de juiste schroef te pakken hebt of niet ;)
 
mengsel schroef 2 slagen uit draaien
hierna in draaien tot hij slechter loopt
daarna weer uit draaien tot hij weer slechter gaat lopen.
tikkie terug en hij moet goed staan.
luchtfilter niet dicht ?
 
mengsel schroef 2 slagen uit draaien
hierna in draaien tot hij slechter loopt
daarna weer uit draaien tot hij weer slechter gaat lopen.
tikkie terug en hij moet goed staan.
luchtfilter niet dicht ?

Oefening baart kunst he ;)
Volgens mij heeft iemand gewoon met z\'n fikken aan die mengselschroef gezeten. Met een schroevendraaier kan je alles :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan