Problemen XJR 1300

Jan6255

Rookie
8 mei 2011
11
0
Bergambacht
Had dit bericht ook al elders geplaatst, niet het juiste forum.
Ik ben sinds 2 jaar in het bezit van een Yamaha XJR 1300, nieuw aangeschaft in 2009.
Al jaren had ik mijn zinnen gezet op een dikke "naked".
Vanaf het begin al heb ik problemen met het lampje van het motormanagment, in 2 jaar tijd is (onder garantie) al zo'n beetje alles vervangen wat maar enigsinds met dit lampje te maken kan hebben. Voor 2 maanden terug is als laatste optie ook de boordcomputer vervangen. Daarna begon de ellende pas echt, de motor heeft me enkele keren laten staan, ondermeer een keer in druk fileverkeer. De motor staat ondertussen meer bij de Dealer (Goedhart) dan in mijn eigen garage.
Over de Dealer niets dan goeds, hij doet zijn stinkende best om het op te lossen. Op dit moment staat hij bij Yamaha, kennelijk moeten zij er ook nog iets over gaan roepen.
Ik heb bij Goedhart aangegeven dat het langzamerhand tijd wordt voor een andere, mijn vertrouwen in deze "maandagmorgen" motor is gereduceerd tot een absoluut dieptepunt!
De motor zelf heeft nog maar 10.000 km gelopen, altijd keurig onderhouden, daar kan het niet aan liggen!
Het mag duidelijk zijn dat ik het spuugzat ben, ik hoop maar dat ik hier op korte termijn iets positiefs mag melden.
:(
 
De motor zelf heeft nog maar 10.000 km gelopen, altijd keurig onderhouden, daar kan het niet aan liggen!

ooh dus toch .. _O-
 
ik bedoel er mee dat je zovaak bij de dealer staat en dat bijna de hele motor al vervangen is onder garantie dus dat het logisch dat hij zo goed als nieuw is

maar serieus als de dealer het niet weet en hij moet zelfs naar yamaha nederland denk je dan dat iemand hier het weet ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan