procarbon

Inderdaad! :^

Een beetje meer info zou waarschijnlijk erg motiverend werken om wat positieve reacties te krijgen.
 
procarbon is niet meer..
Tim is weer naar engeland ofzo.. maar nitromax kan je z\'n nummer nog wel bezorgen ;)
 
Volgens mij zag ik gilex motoren met pro carbon spullen (oa een carbon velg) op de beurs.
 
Dank je Pooh, ik zie dat je een deel uit mijn post hebt overgenomen. Ik denk dat het na het ( mislukte ) overzetten van het forum wat data verdwenen is.

:)
Forum is even naar 2fast verhuisd en daarna weer terug naar oostdorp ict. Al de posts die op 2fast zijn gemaakt zijn, zijn verloren gegaan (gewoon oude dbase terug geactiveerd bij oostdrop ict).

Maar euhh.. wil je misschien effe uitleggen wat die procarbon precies was? Maakte die carbondingen op, maat ofzo? Of had ie gewoon een boel carbon shit ofwat?
 
Hmmm ja, had ik ook in die post geschreven. Het was een motorzaak op de \"motorboulevard\' in Almere, rechts naast Gert-Jan Laseurs HD zaak, waar ze erg mooi racespul verkochten ( van Pogipollini boutjes to de meeste mooie remklauwen en - schijven ).
Er stonden meer Fireblades met éénzijdige achterwielophangingen dan dat er standaard uitvoeringen stonden.
Helaas bleek ook voor Tim de Nederlandse Streeftighterbouwer geen geld uit te geven ( net als voor mijn maat Andy Hall van Moto-Technique, ook in Almere ) en is hij terug naar Engeland vertrokken. Via Andy kan ik idd aan z\'n telefoonnummer komen, hij zit in Engeland ook weer \"in de motoren\".

Nederlandse Streetfighterbouwer= GSX-R + crash - kuip + 2 Hallfords mistlampen à 15,- = Streetfighter. |( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan