Product ontwikkeling: irritaties/ergernissen/wensen van niet verkeerdeelneem technisch aard

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasperP

Rookie
22 apr 2021
4
0
Goedendag,

Ik (Casper) ben bezig met de ontwikkeling van een motorfiets gerelateerd product.
Hiervoor ben ik opzoek naar welke irritaties/ergernissen/wensen de motorrijder heeft die niets met het motorrijden zelf te maken hebben (dus niet in relatie tot andere weggebruikers, de staat van het wegdek en etc. maar aspecten die zich rondom het motorrijden voordoen).
Ik zal meerder post plaatsen om jullie/de motorrijder zijn klantbehoefte in kaart te brengen, waarna ik jullie op de hoogte zal houden van de product validatie!

Mijn product idee komt voort uit mijn eigen irritatie tijden het motorrijden en deze wil ik graag toetsen. Ik vertel dus nog even niet om wat voor type product het gaat, anders kan ik de 'motorijder' zijn klantbehoefte niet goed in beeld krijgen!

Dus post hieronder jouw top 5-10 niet verkeersdeelname gerelateerde irritaties / ergernissen / wensen.
 
Je bent wel erg vaag in je vraagstelling. Je zegt al prototypes te hebben maar daar blijf je erg vaag over.

Ik vind het in ieder geval niet super praktisch als ik met de motor ergens naartoe ga en ik daar in mijn motorkleding ben (ivm comfort). Ook al draag ik voor dat soort ritjes motorjeans en motorsneakers ipv mijn normale motorbroek en laarzen.

Geen idee of dit het soort antwoord is dat je zoekt...
 
Zelf ook een keer een enquete gehouden hier op MF maar kwam er snel achter dat dat niet mocht 😂

Beter gewoon niks zeggen over product ontwikkeling ect, maar gewoon een topic openen van "ik erger me hier en hier aan" en dan krijg je vanzelf mening van andere over vergelijkbare zaken. Dat zou in theorie wel mogen.

Of lees het gehele forum eens door, genoeg zeurpieten hier hoor ;)
 
Goedendag,

Ik (Casper) ben bezig met de ontwikkeling van een motorfiets gerelateerd product.
Hiervoor ben ik opzoek naar welke irritaties/ergernissen/wensen de motorrijder heeft die niets met het motorrijden zelf te maken hebben (dus niet in relatie tot andere weggebruikers, de staat van het wegdek en etc. maar aspecten die zich rondom het motorrijden voordoen).
Ik zal meerder post plaatsen om jullie/de motorrijder zijn klantbehoefte in kaart te brengen, waarna ik jullie op de hoogte zal houden van de product validatie!

Mijn product idee komt voort uit mijn eigen irritatie tijden het motorrijden en deze wil ik graag toetsen. Ik vertel dus nog even niet om wat voor type product het gaat, anders kan ik de 'motorijder' zijn klantbehoefte niet goed in beeld krijgen!

Dus post hieronder jouw top 5-10 niet verkeersdeelname gerelateerde irritaties / ergernissen / wensen.

1- enquêtes die over motorrijders gaan
2- enquêtes die over motorgerelateerd gedrag gaan
3- enquêtes die over niet motorgerelateerd gedrag gaan
4- enquêtes die over een vaag motorgerelateerd product gaan
5- enquêtes waarin in veel woorden niets gezegd wordt

Zoiets?
 
incompetentie, ben ik allergisch voor.
dus ik hoop van ganser harte dat je een incompetentie-detector aan het ontwikkelen bent
 
Je bent wel erg vaag in je vraagstelling. Je zegt al prototypes te hebben maar daar blijf je erg vaag over.

Ik vind het in ieder geval niet super praktisch als ik met de motor ergens naartoe ga en ik daar in mijn motorkleding ben (ivm comfort). Ook al draag ik voor dat soort ritjes motorjeans en motorsneakers ipv mijn normale motorbroek en laarzen.

Geen idee of dit het soort antwoord is dat je zoekt...
Precies het soort antwoorden waar ik naar op zoek ben! Thnx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan