Product tegen regen

Bijna alles wat een doorzichtige laag achterlaat helpt. Groot verschil is hoe lang het blijft zitten en werken. Ooit iemand met een aardappel zien wrijven op zijn scherm. Werkte ook, maar kort. Weet niet welk soort.
En anders met de bus😬
 
Lichtje krasjes op het vizier, licht van tegemoet komend verkeer, mot regen en pik donker met slechte weg belijning. Dan leer je wel klooien hoor om er iets tegen te doen.
dan is het toch echt tijd om het vizier open te doen :t ( althans dat doe ik sinds 1993)

edit : maar de omstandigheden die jij noemt maken motorrijden eigenlijk bijna onmogelijk


maar de omstandigheden die je noiemt maken motorijden eigenlijk bijna onmogelijk
 
Laatst bewerkt:
dan is het toch echt tijd om het vizier open te doen :t ( althans dat doe ik sinds 1993)

edit : maar de omstandigheden die jij noemt maken motorrijden eigenlijk bijna onmogelijk


maar de omstandigheden die je noiemt maken motorijden eigenlijk bijna onmogelijk
Geprobeerd. Maar die regen druppeltjes voelde als korreltjes zand in mijn gezicht. Maar inderdaad dit komt toch wel hoog op het lijstje samen met extreme gladheid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan