proefabbonement motor van RAI, nog meer mensen?

B6--> TDM850

Die hard MF'er
23 jul 2004
430
0
Amersfoort
op de RAI stonden ze van het blad MOTOR van die proefabbonementen aan te smeren, 10 nummers voor 10 euro.
ik heb het gedaan en heb die 10 euro direct betaalt. alleen heb ik nu nog steeds geen blad ontvangen (zijn al weer 2 nummers uit). probeer te bellen maar lukt niet en krijg ook geen antwoord op e-mail.

zijn er nog meer mensen met hetzelfde probleem, of bij wie het wel goed is gegaan??
 
Idem hier. Ik vond het ook wel interessant, een euro per nummer. Ik heb niet direct betaald, maar een machtigingskaartje ingevuld. Er is nog steeds niets van mijn rekening afgeschreven door hen.
En ik heb ook nog steeds niets binnen. B|

Beetje belabberd inderdaad...
 
heb net eindelijk iemand aan de telefoon gehad, na bijna een dag proberen (gisteren) :(

en rara wat weten ze te vertellen?
'ja maar meneer, als al die bonnetjes van de RAI tegelijk verwerkt moeten worden, dan duurt dat wel minimaal 2 tot 3 weken'

g*ddomme mens! ze hebben toch niet voor niets computers tegenwoordig |( werk eens een beetje door!
 
Ben zelf al lid en vind het een erg leuk blad...maar schijnbaar hebben ze toch moeite met dit soort acties...het zelfde verhaal met die DVD, ik had die ook besteld via internet, maar nu blijkt dat die aanvragen niet binnen zijn gekomen...

Denk dat bellen de beste optie is om toch je MOTOR in huis te krijgen...
 
Heb het 1 jarige abbonement genomen met 50% korting. Stond ook in dat boekje op de Rai. Geen problemen hier, heb al m'n eerste nummer binnen :)
 
Ik heb ook 10 pleuro betaalt voor 10 nummers.

Had laatst gebeld, maar ze waren nog druk aan het invoeren en het was onbekend wanneer het 1e nummer zou komen.... :X
 
ach des te langer het duurt voordat je abo ingaat des te nieuwer zijn de motoren die er in staan,beetje positief denken .
 
ik had vorig jaar via de Rai een GRATIS 6-maanden abonnement op de Promotor. Ging allemaal prima, kreeg binnen een maand het eerst nummer in huis. Heb wel voor de zekerheid nog even een briefje gestuurd voor opzegging 2 maanden van te voren om er zeker van te zijn dat ik er niet nog een jaar aan vast zat voor het volle pond.
 
ja volgens mij moet je dat opzeggen wel doen anders word je automatisch lid
En zo geweldig vind ik dat blad nou ook niet (moto73 is trouwens nog minder)
 
ik had vorig jaar via de Rai een GRATIS 6-maanden abonnement op de Promotor. Ging allemaal prima, kreeg binnen een maand het eerst nummer in huis. Heb wel voor de zekerheid nog even een briefje gestuurd voor opzegging 2 maanden van te voren om er zeker van te zijn dat ik er niet nog een jaar aan vast zat voor het volle pond.


idd. ik had vorig jaar ook zo'n proefabo voor een jaar genomen. Voor de zekerheid in juli een briefje gestuurd dat ik het niet wilde verlengen. sindsdien geen promotor oud papier meer ontvangen. (geeft niet, het blad is bagger)
 
10 euro voor 10 x moto73. Speciaal nog gevraagd wanneer ik het eerste nummer kon verwachten: "meteen het volgende nummer hoor"
Heb nog niks ontvangen :( . Ben benieuwd of er deze week iets in de bus ligt.
 
volgens mij zijn Motor en moto73 bijna hetzelfde, schijnen tegenoverelkaar te zitten in een kantoorgebouw.
Althans, heb ik van horen & zeggen. Vond het ook al wel vreemd dat beide de exact zelfde aanbiedingen hadden.
 
Ik heb he vorig jaar gedaan, alleen was het toen gratis een jaar. Houd er wel rekening mee dat het geen maandblad is, het heeft een vreemde frequentie volgens mij 1x in de 7 a 8 weken. Ik heb het overigens snel weer opgezegd, de inhoud is niet naar mijn smaak (veel tourritten e.d.)
 
Motor MAgazine en computers ............... :Z
Die website van hun hebben ze ook bijna nooit voor elkaar of ouwe zooi er op of niets of niet bereikbaar. Volgens mij schrijven die gasten alle artikelen nog op een ouderwetse typemachine.

Wel toffe lui haar die van Motor
 
10 euro voor 10 x moto73. Speciaal nog gevraagd wanneer ik het eerste nummer kon verwachten: "meteen het volgende nummer hoor"
Heb nog niks ontvangen :( . Ben benieuwd of er deze week iets in de bus ligt.

:^

Heb ze geprobeerd te bellen, maar ze nemen niet op :(

Zou afgelopen weekend de 1ste krijgen, niet dus. Idd afwachten.

De beloofde twee weken zijn toch echt om.
 
Heb op moto73 en op motor een proefabonnement genomen op de Rai.

Twee weken terug eerste exemplaar moto73 nr. 24 ontvangen.

De uitgever van Motor vertelde mij dat de proefabonnementen vanaf nr. 25 verspreid gaan worden. (eerstvolgende uitgave)

De uitgever was overigens met één telefoontje bereikbaar.
 
Heb op moto73 en op motor een proefabonnement genomen op de Rai.

Twee weken terug eerste exemplaar moto73 nr. 24 ontvangen.

De uitgever van Motor vertelde mij dat de proefabonnementen vanaf nr. 25 verspreid gaan worden. (eerstvolgende uitgave)

De uitgever was overigens met één telefoontje bereikbaar.

er zijn de laatste jaren wel nieuwe bladen erbij gekomen ,,, maar om te zeggen dat we meer keuze hebben
(te)veel van het zelfde .......
en best aan de prijs ,,,
waarom geen autoweek formule ?? genoeg mogelijkheden om met een bv duits/belgiesch
dingen samen te doen en daardoor kosten te drukken.....
autoweek is geen topblad a la autovisie , maar autoweek is in de afgelopen jaren wel enorm verbeterd.....
 
Even een mening zo ertussendoor..

Als ik wil weten wat de fabriekant van zijn eigen fiets vind dan regel ik wel een officieele folder en niet zo'n blad..

O nee sorrie er staan ook testen in van die Cathart (of zoiets), jeweetwel die compleet met foto's in ieder blad in de kiosk iedentiek hetzelfde staat...

Wanneer was een motor klote?
Wanneer was hij slecht afgewerkt?
Durven ze uberhaubt commentaar te leverren?
Nee, nee, nee, want ze zijn allemaal bang dat ze hetzelfde krijgen als Kikxstart enkelle jeren terug met BMW.
Oftewel in die goeie oude zwart wit tijd toen zij nog de enige met ballen waren (intussen gecastreerd denk ik) waren ze goed maar terecht en onderbouwd kritisch over BMW en wat was het resultaat..... Geen test fietsen meer...

Oftewel allemaal slap lullen, ieder jaar hetzelfde, en niemand durft zijn echte mening te schrijven.

O nee, nu overdrijf ik.
Sorrie.
Als ze 4 verschillende naked fietsen testen, dan waait het wel zeg...Tjonge jonge...
LUL was bij mammie thuis gebleven als je niks zinnigs te schrijven hebt.

Kijk eens naar motorrad.
Okee een klote taal dat duits, maar ongecensureerd.
Die klojo's kopen gewoon een motor, doen een langduurtest, en verkopen hem weer.
Dan krijg je toch ineens heel anderre uitslagen....
Vreemd.?
 
Ik heb tien nummers moto73 gekocht, vorige week de eerste binnen gehad.
Als je snel genoeg opzegt, ben je van het proefabonnement af.

Vorig jaar ook gedaan.
10 voor 10 euro is best te doen, wordt nog met de post gebracht ook.

Qua onafhankelijkheid en diepgang vind ik ook de Nederlandse bladen niet echt goed, zal wel wat met gemeenschappelijke belangen te doen hebben :?

Motorrad is op het Duits na :X best een goed blad en heeft door hun puntensysteem best een mogelijkheid om lekker te vergelijken.

Maar daar ging het topic eigenlijk niet over....
 
Terug
Bovenaan Onderaan