Proefje, even kijken of het lukt..

Het is gelukt, alleen wil ik de foto direct afgebeeld krijgen als je het topic opent.Resolutie is nu 150Dpi 92Kb.Wat heb ik fout gedaan?Moet ik foto scannen met lagere dpi?
 
Quote mijn post maar ff...zie je hoe het moet...
misc.php
 
Je kunt hem beter via "profiel" -> "mijn bestanden" oploaden, ff erop klikken dan krijg je het adres te zien.
Adres ff kopieren en plakken in je bericht tussen een [ img] en een [/ img] (zonder spaties)..

Zo doe ik het tenminste.
 
sorry, ben er bijna uit, scannen lukt al goed nu de rest nog.Ik begin het al te leren.
 
plaatjes staan al in mijn bestanden,wil niet lukken om ze bij topic te laten zien als je topic opent.F*ck.Ik weet het , ik moet nog veel leren maar met jullie hulp kom ik er wel :} :} :} :} :} :} :} :}
 
nice bike :)
ennuh...lekker plat hoor...sjesus...
alleen dat knietje had wel ff over de grond gemogen...om het af temaken :)
 
nice bike :)
ennuh...lekker plat hoor...sjesus...
alleen dat knietje had wel ff over de grond gemogen...om het af temaken :)
VANDAAR HET NIEUWE PAK WAT IK WIL KOPEN,HEB DE COLA AL LATEN STAAN DUS DIE 5 KILO IS ER ZO AF! *D
 
Wat een lelijke motor zeg, RSV Mille ? Hmmm, zegt me niks ...
En die uitlaten ook geen gezicht, om over dat mukkige pak nog maar niet te spreken.
En die bochtentechniek van je daar zou ik me ook voor schamen ....

Ik snap niet waarom je hiervan een foto wil posten ...

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}

Erg he, jaloezie :( ...
 
Nou ik ben er achter hoor! Allen dat kopieren wil niet dus ik moet de url even onthouden als ik hem wil gebruiken.Als dank kunnen we miscchien een keer een terrasje pakken, trakteer ik wel een rondje.Als maar niet alle mf-ers nu komen :? Dank dank dank jammer dat jullie hem niet kunnen horen :9~
 
Ikke ook digibeet. Even kijken of ik van dit topic heb geleerd. Toevallig ook RSV.

misc.php


Ja verrek! Het IT-vak kan zo moeilijk niet zijn!
 
Mooi werk hoor! (ja ook dat het plaatje erin staat ;) ) Maareh, misschien handig om je kentekenplaat niet zo op internet te zetten...

Overigens: hoeveel verbruikt jouw motor (na de nodige aanpassingen) op straat? Heb gelezen dat het verbruik van model 2001 tov 2000 wat omhoog is gegaan... maar ze waren er erg onduidelijk over. En mocht jij met die uitlaat zomaar op Assen rijden? Maakt hij niet teveel kabaal?
 
Terug
Bovenaan Onderaan