Proefrijden op crossmotortje voor 6 jarig meisje

Donkeykong

MF veteraan
27 apr 2012
1.667
0
Brabant
Wie wil mij helpen, of beter gezegd een 6 jarig meisje?

Als toen mijn dochter nog baby was rijd ik enduro en sinds ze kan zitten mag ze wel eens een klein stukje voorop de tank en geniet ze met volle teugen. Het zal dan ook niet verbazen dat ze al jaren een eigen motortje wil om te crossen (met papa). We hebben altijd gezegd dat het mag als ze goed kan fietsen, iets wat ze nu al wel een hele tijd kan. Eigenlijk staat er dus niets meer in de weg om te gaan motor rijden, ware het niet dat dochter lief soms de aandachtsspanne van een jack russel heeft. M.a.w. iets verliest snel haar interesse of misschien vind ze het zelfs wel te spannend en daar is de aanschaf van een motor incl. kleding net iets te duur voor.

Daarom een oproep voor de motor(cross) liefhebbers onze ons.
Wie is er bereid om tegen vergoeding 1 of 2x mijn dochter op een motortje te laten rijden zodat zij kan ontdekken of deze sport iets voor haar is. Ze is dus 6 (dec 7) en 1.22m en komen uit regio Uden (Brabant). Je zou haar er een groot plezier mee doen.

Reacties eventueel via PB ook geen probleem.
 
Bedankt voor de tips, helaas kan ik volgend weekend niet maar die electrocross is zeker een goed idee!
 
Ga even naar laurensen in boekel en ga daar even in formeren. Miss hebben ze ze nog wel een 50cc of 65kleine wielen staan om even te probere
 
Inmiddels rijdt mijn dochter offroad, ze is ook op haar 6e begonnen. Het is met die koters idd zo dat ze soms al na 5 minuten het motortje aan de kant zetten, omdat ze gingen boompje klimmen. Je moet ook zorgen dat het leuk voor ze blijft.

En voor je het weet rij je met ze in Spanje.

full
 
Inmiddels rijdt mijn dochter offroad, ze is ook op haar 6e begonnen. Het is met die koters idd zo dat ze soms al na 5 minuten het motortje aan de kant zetten, omdat ze gingen boompje klimmen. Je moet ook zorgen dat het leuk voor ze blijft.

En voor je het weet rij je met ze in Spanje.

[afbeelding]

geweldig *O* :t
 
Inmiddels rijdt mijn dochter offroad, ze is ook op haar 6e begonnen. Het is met die koters idd zo dat ze soms al na 5 minuten het motortje aan de kant zetten, omdat ze gingen boompje klimmen. Je moet ook zorgen dat het leuk voor ze blijft.

En voor je het weet rij je met ze in Spanje.

[afbeelding]

Het is iets verder op, maar wel in het koningrijk van ons. Cross vereninging MX Curacao heeft daar een PW 70 en een KLR 110 klaar voor staan *D

We hebben een leuke baan, en mooie baaien aan zee voor mama. Hele familie blij :9
 
Het is iets verder op, maar wel in het koningrijk van ons. Cross vereninging MX Curacao heeft daar een PW 70 en een KLR 110 klaar voor staan *D

We hebben een leuke baan, en mooie baaien aan zee voor mama. Hele familie blij :9

Zo, dat klinkt ook zeker niet verkeerd maar is meer iets voor een vakantie ;-)
 
Inmiddels rijdt mijn dochter offroad, ze is ook op haar 6e begonnen. Het is met die koters idd zo dat ze soms al na 5 minuten het motortje aan de kant zetten, omdat ze gingen boompje klimmen. Je moet ook zorgen dat het leuk voor ze blijft.

En voor je het weet rij je met ze in Spanje.

Echt super leuk om zoiets te doen, ik zie dat ook nog wel gebeuren. Ga binnenkort naar die baan in Wanrooij kan ze mooi eens proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan