proefritje rsv mille 2004

Rossifan

Die hard MF'er
7 mrt 2003
410
0
Breda
Zo weer een droom die uitgekomen is vandaag!!!!!!!!!!Ging naar een motordealer om een tankpadje te bestellen,komt er een jongen aan(ben ff z'n naam kwijt maar is ook mf-er)op z'n aprilia met laser uitlaten :9 Even een praatje gemaakt met hem en daarna die tankpad besteld.Ik zei nog "ooit wil ik ook een rsv"Dus de verkoper zei opeens "je mag er wel op gaan rijden hoor.......dat laat ik me geen 2 keer zeggen :9~ Ik snapte er niets van,toen ik mijn 600rr ging halen mocht ik er nauwelijks 15 min op proefrijden voordat ik hem kocht en nu mocht ik gewoon 2 uur op een splinternieuwe aprilia rijden.Toch wel wat zenuwachtig op de motor gestapt,maar wat een ervaring,wat een superfiets.Iedereen die mij altijd wijsgemaakt heeft dat ik NOOIT een 1000cc moest kopen als beginnend motorrijden....bedankt he :( ALs ik het over kon doen zou die RR er nooit gekomen zijn.De Aprilia zit onwijs lekker,klinkt super,ziet er ook geweldig uit en dan de power die eruit komt :} Het is dat ik mijn motor pas 3 maanden maar anders............. O-)

Rossifan
 
het is wel een 1000 maar geen 4 cil, dat scheelt wel wat. Anders moet je eens proberen met je 600 boven de 12000 toeren te blijven rijden. Dan is die wel wakker. Maar verder is het gewoon helemaal het einde een fiets met koppel versnelling maakt niet uit het gaat toch wel vooruit. Doe eerst maar wennen aan de 600. Je zou eigenlijk een 600 en een 1000 2en 4 cil moeten hebben.

Gefeliciteerd met je nieuwe ervaring.
 
het is wel een 1000 maar geen 4 cil, dat scheelt wel wat.
Gefeliciteerd met je nieuwe ervaring.

Ja dus, wat scheelt dat dan!? Wil best ff een sprintje trekken hoor tegen je kawa... :9~ Heb laatst even op een gsxr 1000 gereden en ja.. hij loopt vast iets harder dan mn TL maar de beleving is wel ff andere koek. Man man wat was ik blij dat ik weer op mn TL zat. Daar heb je tenmiste t gevoel dat ik hard ga als ik ff flink aan t gas ga hangen. Bij zo`n 4cil lijkt twel alsof ie helemaal geen moiete hoeft te doen en alles vanzelf gaat. :r

Laat je niets wijs maken door iemand hoor, die paar pk`s zijn al vervlogen als je 10 kilo meer weegt dan die ander!
Een 4cil. kan nooit t gevoel van rijden evenaren van wat een 2 cil je geeft.

V-twin rulezzzzzzzzzzzz 8-)

Maarre in ieder geval.... Ben best jalours dat je ff 2uurtjes mocht rondtuffen op een splinter nieuwe mille! ;)

 
Ja dus, wat scheelt dat dan!? Wil best ff een sprintje trekken hoor tegen je kawa... :9~ Heb laatst even op een gsxr 1000 gereden en ja.. hij loopt vast iets harder dan mn TL maar de beleving is wel ff andere koek. Man man wat was ik blij dat ik weer op mn TL zat. Daar heb je tenmiste t gevoel dat ik hard ga als ik ff flink aan t gas ga hangen. Bij zo`n 4cil lijkt twel alsof ie helemaal geen moiete hoeft te doen en alles vanzelf gaat. :r

ik vind et net andersom
minder snelheidsbeleving op een twin vind ik!!!
 
en jij kan het weten eugene want je hebt een 2 en een 4 cil, maar welke motor is er sneller dan 3,1 a 3,2 sec geen want je kan gewoon niet harder optrekken. Soms is een 999 sneller dan een 10 omdat hij het vermogen beter kwijt kan.
 
en jij kan het weten eugene want je hebt een 2 en een 4 cil, maar welke motor is er sneller dan 3,1 a 3,2 sec geen want je kan gewoon niet harder optrekken. Soms is een 999 sneller dan een 10 omdat hij het vermogen beter kwijt kan.

jip is waar, had er in feite nog nie bij stil gestaan dat ik een 2 en een 4 cilinder had :) :)

soms rij ik echt veel liever op een 4 cilinder, puur op het bochten werk en het aangenaam rijen en de peekaas
maar een twee cil geeft u iets heel anders, veel ruwer veel....
tjah
beide is heerlijk
maar mn volgende baanmotor (als die er komt) wordt waarschijnlijk wel eens een 4 cilinder
 
Een twin is het gewoon helemaal
misc.php

misc.php

misc.php
 
he prikkie, jij hebt echt een exacte kopie van de motor van mn broertje.
hij heeft de wielen precies hetzelfde en zelfs dezelfde uitlaten..!!

twin rijdt erg lekker en is veel bruter, maar toch zou ik mn 1000-4cil niet in ruilen tegen een twin...het gillen op toeren vind ik nog net iets gaver dan het gevoel in het brute middengebied (alhoewel ie niet harder loopt, maar soms wel voelt)
 
is geil, maar beide (2 en 4) hebben hun charmes :) :)

mooie fiets by the way, alleen die schaamrandjes zijn er teveel aan! ;) ;)
effe de mijne :)
(Afbeelding)

En waarom krijgen we jouw schaamrandjes niet te zien (ad achterkant) ? ;)

Het is dat ik mijn motor pas 3 maanden maar anders............. O-)

Rossifan

Waarom regelde je dan neit ff vantevoren een rit op dat ding dan had je het
meteen geweten.... Ik hoop niet dat je nu 'spijt' hebt van je aankoop?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
geloof me dat heb ik geprobeerd,alleen geen 1 dealer wilde me test laten rijden(dit ivm het feit dat ik net m'n rijbewijs had) Nu ik een motor heb kan het opeens wel :r .En ja spijt.........wat is spijt?Loop er wel aan te denken om hem eind dit jaar,begin volgend jaar mss in te ruilen
 
En waarom krijgen we jouw schaamrandjes niet te zien (ad achterkant) ? ;)Waarom regelde je dan neit ff vantevoren een rit op dat ding dan had je het
meteen geweten.... Ik hoop niet dat je nu 'spijt' hebt van je aankoop?


ikke geen schaamrandjes meer, heb wel geen goede foto van mn achterband, hopelijk zie je genoeg
[kentekenplaat vergeten weg te soepen]
is moeilijk te zien....

full
 
hu ik heb de mijn al een tijd maar de randjes zitten er nog op, ha ha ik kan nog verder dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan