proefritten maken ?

Mocht je het de moeite waard vinden, dan kun je altijd even langskomen op de sydneystraat 1, Lijnden. (<spam?). we hebben een f800s en een f800gs staan. ik weet eerlijk gezegd niet wat het beleid m.b.t. proefritten is, aangezien ik in de werkplaats sta, maar als je zin hebt kun je natuurlijk altijd effe langskomen :P

Mijn ervaring bij BMW Rotterdam is dat ze daar niet moeilijk doen over een proefrit. Ik ben uiteindelijk niet voor een kleine Beamert gegaan maar het rijden viel me totaal niet tegen en heeft mijn gedachten over BMW verandert. En misschien heeft BMW daar later nog wat aan, je weet 't nooit :)
 
Mijn ervaring bij BMW Rotterdam is dat ze daar niet moeilijk doen over een proefrit. Ik ben uiteindelijk niet voor een kleine Beamert gegaan maar het rijden viel me totaal niet tegen en heeft mijn gedachten over BMW verandert. En misschien heeft BMW daar later nog wat aan, je weet 't nooit :)

Ik heb het nu dus over harry meyer, voorheen in badhoevedorp, omgeving amsterdam :P
 
Laatst bewerkt:
Tommy, bedankt voor het aanbod, spam of niet.

:}

Daar wil ik graag een keer gebruik van maken!

Nu ga ik eerst opzoeken waar lijnden ligt...

... ~[edit] Lijnden is goed te doen hiervandaan! :Y

Mocht je het de moeite waard vinden, dan kun je altijd even langskomen op de sydneystraat 1, Lijnden. (<spam?). we hebben een f800s en een f800gs staan. ik weet eerlijk gezegd niet wat het beleid m.b.t. proefritten is, aangezien ik in de werkplaats sta, maar als je zin hebt kun je natuurlijk altijd effe langskomen :P
 
Laatst bewerkt:
Als je een proefrit wil maken 100% voor de fun is het niet chique, maar niet verboden dus ik zou zeggen: be my guest. Maar als je een andere motor wil kopen (al is het volgend jaar) dan is het onvermijdelijk om te gaan proefrijden dus dan móet je wel. Vervelend he _O-
 
bedankt voor het aanbod, spam of niet.

Daar wil ik graag een keer gebruik van maken!
Als je interesse hebt, dan is een van mijn prive-motoren ook te koop. Het is het neefje van de VFR, namelijk een 1999 Honda Blackbird (injectiem model). Vergelijkbaar met de VFR, maar net iets sneller, zwaarder en sportiever. Een proefrit is besprekbaar (nadat ik je in je ogen heb gekeken.... :+ ). Hij staat op de zaak in Purmerend (dichterbij kan haast niet).
 
Als je interesse hebt, dan is een van mijn prive-motoren ook te koop. Het is het neefje van de VFR, namelijk een 1999 Honda Blackbird (injectiem model). Vergelijkbaar met de VFR, maar net iets sneller, zwaarder en sportiever. Een proefrit is besprekbaar (nadat ik je in je ogen heb gekeken.... :+ ). Hij staat op de zaak in Purmerend (dichterbij kan haast niet).

Dank voor je aanbod!

Een blackbird lijkt me wel te zwaar, is in ieder geval niet wat ik in eerste instantie zocht. Ik wil wel een fiets waar ik in de winter mee kan doorrijden, en daar lijkt een blackbird mij iets te veel peekaa.

Maar misschien kom ik nog wel eens langs in purmerend!

groet!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan