Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is al jaren op de markt, hoor er wel goeie verhalen over, alleen je ziet niet of een ketting gesmeerd is omdat het teflon is en je gewoon niks op de ketting ziet zitten. Doe mij maar Chainwax van Castrol
Geen idee hoe de ringetjes zich houden ermee, ik heb het zelf nooit gebruikt, met de Chainwax wel 54.000 gedaan met 1 setje....Hey ouwe Schevening ganger hoe is dat t.o.v. de beroemde ringen...in de ketting gaat dat wel goed ??? die teflon..
Echte mannen drinken geen T
Het beschermt niet tegen roest,en je hebt geen flauw idee waneer je moet nasmeren.
gewoon na iedere 400 km smeren.
dennis
gewoon na iedere 400 km smeren.
dennis
Dat is best overdreven eigenlijk.in die afstand heb ik m al meer dan twee keer van vet voorzien
Dat is best overdreven eigenlijk.
Na alle positieve reacties op Dry Lube, gooi ik de knupper maar eens in het hoenderhok (ahum). Mijn ervaring met dit spul is niet zo goed. Mijn ketting heb ik voorheen altijd gesmeerd met S100. Eigenlijk geen problemen, behalve dat je velg e.d. smerig worden (en da's lastig als je gepolijste velgen hebt ). Dus na alle mooie verhalen Profi Dry Lube gekocht. Ketting helemaal met diesel zuiver gemaakt en spuien maar. Na een 200km begint mijn motor wat te trillen, ketting knarsen e.d. Profi Dry Lube er op en het geknars en trillen is weer weg. Kortom op zich is het wel mooi spul, maar bij mij houdt ie het 200km vol en dan mag je weer smeren. Nu is 200km niks, want als je op een dag gaat rijden, ben je er makkelijk meer kwijt. Doe ik iets verkeerd, vergelijkbare ervaringen?
Castrol Chainwax roeleert[me]_P_ gelooft nu in Castrol Chain Wax[/me]