Proficiat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

CBRenee

MF veteraan
19 okt 2002
4.131
53
Goes
Met deze wil ik de driewiel rijders feliciteren met hun eigen stekkie! Als dit maar niet betekent dat we een aantal kleurvolle personen gaan verliezen bij de brikken ;(
 
Heren (en dames) zijspanners, gefeliciteerd met het behalen van deze overwinning :}

konden wij jullie op smalle weggetjes ook maar zo makkelijk een zijstraatje insturen :+
 
:}
full
8-) *D

I hate to say I told you so... ;)
 
En 5-wielers dan ;( ;( ;(



:P

Wat heb jij met vijf wielen dan :? Trike met aanhanger :? :)

Las op je site dattie nog steeds niet lekker loopt, balen man! '( . Maar: den aanhouder wint! (lees mijn driewielertoppik maar :P )



En Meksie, je bent toch nie kwoad op me vanwege die opmerking in dat GL1200 topic :?
 
Wat heb jij met vijf wielen dan :? Trike met aanhanger :? :)

Las op je site dattie nog steeds niet lekker loopt, balen man! '( . Maar: den aanhouder wint! (lees mijn driewielertoppik maar :P )



En Meksie, je bent toch nie kwoad op me vanwege die opmerking in dat GL1200 topic :?
Ikke???Kwaad ??

[me]NitroMax gaat snel ff kijken wat Ralfie geschreven heeft ;) [/me]

[edit]Nee dus, niet kwaad ;) [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ralfie, ik heb je m'n rekeningnr gemaild maar er is nog niks bijgeschreven. Ff haast maken graag, anders is dat forum sneller weer dicht dan dat het openging...








:P

Heb je net de brikke-zijspanner te pakken, dat gaat allemaal nog via papier enzo. Geduld dus! 8-)
 
Het is jullie gelukt een eigen plekkie te krijgen :}

Gefeliciteerd en
full





lian wilde eigenlijk ook een eigen als-een-dweil-rijdende-ouwe-wijven-hoekje maar aangezien ik de enigste hier ben zal dat er wel niet inzitten ;( :+
 
HOI HOI HOI HOI!!

Mijn weekend en de rest van mn leven is helemaal goed, HOT DAMN een eigen stekkie op het motorforum....

"IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, ZO VROLIJK, ZO VROLIJK IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK ZO VROLIJK WAS IK NOOIT" (en nu allemaal meezingen met het beeld van Alfred J Kwak op een zijspan met Henk in de bak...)
 
Terug
Bovenaan Onderaan