Profiel in slick snijden

@xl

MF veteraan
4 aug 2002
1.371
0
Rotterdam
Ik heb voor op het circuit een slick achter op
mijn KTM gegooid en die bevalt mij wel heeeel erg goed 8-)

Nu wil ik ook nog wel op straat blijven rijden en
dus moet ik om een flinke bekeuring te voorkomen eigenlijk
een profiel in de band gaan snijden.

Weet iemand waar dat het beste mee gaat lukken :?

Tnx voor jullie reacties

even ter illustratie 8-) De linker is van mij, de rechter van The Saint

full
 
Door profiel te snijden in een slick blijf je nog steeds strafbaar.
De band moet goedgekeurd zijn voor op de weg.
Bij jou staat in de band iets van " NOT VOOR HIGHWAY USE" , of wel NIET goedgekeurd voor op de weg. En daar kijkt om agent naar....

Maxxis heeft een semislick welke is goedgekeurd ( volgens mij heeft The Saint er zo één op zitten). Maar dat is niet jou idee...
 
Laatst bewerkt:
Door profiel te snijden in een slick blijf je nog steeds strafbaar.
De band moet goedgekeurd zijn voor op de weg.
Bij jou staat in de band iets van " NOT VOOR HIGHWAY USE" , of wel NIET goedgekeurd voor op de weg.
Maxxis heeft een semislick welke is goedgekeurd ( volgens mij heeft je maat er zo een op zitten). Maar dat is niet jou idee...
ach dan snij je dr tog for 'highway use' in O-)
 
Door profiel te snijden in een slick blijf je nog steeds strafbaar.
De band moet goedgekeurd zijn voor op de weg.
Bij jou staat in de band iets van " NOT VOOR HIGHWAY USE" , of wel NIET goedgekeurd voor op de weg. En daar kijkt om agent naar....

Maxxis heeft een semislick welke is goedgekeurd ( volgens mij heeft The Saint er zo één op zitten). Maar dat is niet jou idee...
Het punt is dat je aandacht trekt als je op een slick rijdt. (Bijna) Iedere agent ziet het als een band een slick is en weet dat dat niet mag. Als je er profiel in snijdt val je lang zo erg niet op en je moet dan wel een agent met verstand van zaken treffen voor je tegen de lamp loopt.
 
Laatst bewerkt:
Het punt is dat je aandacht trekt als je op een slick rijdt. (Bijna) Iedere agent ziet het als een band een slick is en weet dat dat niet mag. Als je er profiel in snijdt val je lang zo erg niet op en je moet dan we een agent met verstand van zaken treffen voor je tegen de lamp loopt.
:^
 
Ik heb nog nooit profiel in een slick gesneden hoor, maar kan dat niet met een mesje en een soldeerpistool?
Iig ik neem aan dat je wel een soldeer pistool hebt
 
Ik heb nog nooit profiel in een slick gesneden hoor, maar kan dat niet met een mesje en een soldeerpistool?
Iig ik neem aan dat je wel een soldeer pistool hebt
Lijkt me dat je met een mesje erg uit moet kijken dat je niet te diep snijdt. Misschien dat het met een guts dan beter gaat. Soldeerbout lijkt me dan een betere optie. Zo'n profielsnijder werkt toch ook met een soort van heetgestookte guts?
 
Lijkt me dat je met een mesje erg uit moet kijken dat je niet te diep snijdt. Misschien dat het met een guts dan beter gaat. Soldeerbout lijkt me dan een betere optie. Zo'n profielsnijder werkt toch ook met een soort van heetgestookte guts?
jah d8 het wel jah, miss zon ding een op een soldeerbout prutsen?
 
Door profiel te snijden in een slick blijf je nog steeds strafbaar.
De band moet goedgekeurd zijn voor op de weg.
Bij jou staat in de band iets van " NOT VOOR HIGHWAY USE" , of wel NIET goedgekeurd voor op de weg. En daar kijkt om agent naar....

Maxxis heeft een semislick welke is goedgekeurd ( volgens mij heeft The Saint er zo één op zitten). Maar dat is niet jou idee...

*proest*... boeiend.. 9 van de tien agenten kijkt daar echt nooit naar.
Ja wel op het moment dat je wordt aangehouden omdat je met een slick rijdt.

Die band van The Saint is ook nie legaal, bij de legale zitten er nog afwatering
gleuven (?) in.

Het gaat mij er puur om dat ze niet in 1 oogopslag zien dat het een slick is.
Maaar om nou met een Staley mes te gaan hakken.... dan zal ik het wel weer slopen :X

Ik zat ook al aan een soldeer bout te denken maar volgens mij kan je die dan gelijk in de prullenbak flikkeren.

Ik zal eens bij de plaatselijke crossboer vragen of ze zoeits hebben als
een soort van profiel snijder.


tnx voor de reacties iig
 
*proest*... boeiend.. 9 van de tien agenten kijkt daar echt nooit naar.
Ja wel op het moment dat je wordt aangehouden omdat je met een slick rijdt.

Die band van The Saint is ook nie legaal, bij de legale zitten er nog afwatering
gleuven (?) in.

Het gaat mij er puur om dat ze niet in 1 oogopslag zien dat het een slick is.
Maaar om nou met een Staley mes te gaan hakken.... dan zal ik het wel weer slopen :X

Ik zat ook al aan een soldeer bout te denken maar volgens mij kan je die dan gelijk in de prullenbak flikkeren.

Ik zal eens bij de plaatselijke crossboer vragen of ze zoeits hebben als
een soort van profiel snijder.


tnx voor de reacties iig
Ik dacht dat Paul Bon er één heeft, maar das niet echt bij jou in de buurt, denk ik.
 
Ik dacht dat Paul Bon er één heeft, maar das niet echt bij jou in de buurt, denk ik.

Dat is idd niet naast de deur geloof ik.

Dit weekend gaan mijn crossbanden er weer onder dus zoveel
haast heb ik niet, misschien dat ik eens bel en wat afspreek
 
Ik heb een banden snijdergekocht voor modelbouw auto's (via internet, maar ik kan de site niet meer vinden) een soldeerpistool met een mesje! werkt ook goed voor slick's alleen wordt hij erg warm. Ik heb er iets van 5 banden meegesneden maar nu gaat het soldeer pistool smelten |(

Oja "Highway = SNELWEG" daar wordt je niet aangehouden met een SM! Je mag met zo'n band de snelweg niet op! _O- dus dan vertel je dat toch tegen oom agent! ik rij hier o peen industrieterrein, en dat is geen SNELWEG.

Ik rij al 2 jaar met een opgesneden slick en nog nooit problemen gehad. Ooit 1 keer met een volledige slick op straat gereden en meteen een opmerking!!! (geen bekeuring!!!!!!, niet alle agenten zijn slecht!) oja volgens oom agent is een regenband een crossband?!! ook dat verschil ziet niet iedere agent!
 
hehe... ik heb hem toevallig net ook gevonden, die ga ik denk
ik wel bestellen. altijd handig!
 
ik heb een bandenprofielsnijder, ook voor slicks op te snijden en ben al tig x aangehouden maar nog nooit gezeik gekregen met mijn banden alleen met mijn rijstijl. maar als je zo'n ding wilt aanschaffen ben je meestal tussen de 400 en de 600 kwijt.
 
ik heb er 1, hem op marktplaats gevonden
onder trefwoord banden snijder
voor 35 euro. was van een rally rijder geweest
ze worden daar ook veel gebruikt misschien
kun je daar iets vinden ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan