Programma Cars and Bikes

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.802
491
Je heb tegenwoordig een programma Cars and Bikes op Yorin.

Het is maar een tam programma, met soms een kort verslag van een motor, maar wat zie ik vanavond, elke keer als ze die motor laten zien trekt die op met een WHEELIE. En dat op een nederlandse zender, mogen ze wel oppassen, Als NetelenBITCH dat ziet.

Dus heel, heeeeeel misschien komt het toch nog allemaal goed.
 
Krijg nou helemal het heen en weer, zit er ook nog een reclameblok in, met een reclame voor Safe, dat ze open zijn 2e kerstdag, behalve Enschede en natuurlijk Staphorst, mqaar waarvoor ik schrijf, i die recalme komt een BURN OUT voor.

Zit ik nog wel in Nederland.

Eindelijk :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
 
Wheelie op een Guzzi... Erg fun... Zou er nu automatisch een acceptgiro naar dat programma gaan? (Ze zenden zelf het bewijs uit...)

En die reclame... Schandalig! Volgens Netelen-bosaap geven vrouwen toch het goede voorbeeld? Zwaar fun :P

En dan ook nog een Pilar-gast die met 180 geflitst zegt te zijn.... Het wordt nog wel een keer wat hier... })
 
Toch vind ik het maar een waardeloos programma, tis gewoon 1 grote commercial, altijd dezelfde merken erin, veel BMW\'s enzo.

Vind het maar niks, gister waren die ***** (censuur) van een Koos Speek erin en de directeur ofzo van de Gatsofabriek, waar onze geliefde palen worden gemaakt. Was wel leuk om te zien maar dat gel#l van Spee klopte echt van geen kant.
 
Toch vind ik het maar een waardeloos programma, tis gewoon 1 grote commercial, altijd dezelfde merken erin, veel BMW\'s enzo.

Vind het maar niks, gister waren die ***** (censuur) van een Koos Speek erin en de directeur ofzo van de Gatsofabriek, waar onze geliefde palen worden gemaakt. Was wel leuk om te zien maar dat gel#l van Spee klopte echt van geen kant.
Je bedoelt: \"We kijken eerst waar de meest ongelukken gebeuren en plaatsen daar de palen\" of \"iedereen zegt ik weet best waar ik te hard kan rijden... Dan rijdt een iemand te hard ... en iemand anders rijdt daar 30, want die ziet het allemaal niet zo goed... En dan krijg je ongelukken\" ?
Mannetje babbelt leuk, maar die zak die het niet goed ziet en met 30 op de snelweg rijdt, wil ik ook niet tegenkomen als ik me wél aan de maximum snelheid hou.... Zwetsnek, die gast :r
 
Inderdaad Muis, of uitspraken als \"Volgend jaar worden alle detectoren verboden\".

Iets wat nog absoluut niet bekend is en nog helemaal niet officieel is, en ze mijns inziens er ook nooit doorkrijgen, zo\'n voorstel.
 
Inderdaad Muis, of uitspraken als \"Volgend jaar worden alle detectoren verboden\".

Iets wat nog absoluut niet bekend is en nog helemaal niet officieel is, en ze mijns inziens er ook nooit doorkrijgen, zo\'n voorstel.
Ook een erg goed onderbouwde uitspraak is dat ja... Altijd die fixatie op snelheid... :r Liever iemand met een te hoge snelheid die op het verkeer let, dan iemand die met 110 even de kinderen achterin als hoofprio heeft... Beetje nuancering zou fijn zijn... Als iemand met 45 op een 80 weg rijdt, is dit ook een gevaar... Mannetje moet nu even z\'n daden rechtlullen en denkt dat zo gedaan te hebben... En het leuke is dat dat soort typjes meestal zelf een keer tegen de lamp lopen met 45-50 te hard... :P
 
Ik vinnut wel een toffie programma... Van dezelfde journalistieke waarde als al die auto- en motorprogramma\'s tegenwoordig, nergens hoor je echte minpunten... Van het kaliber: Iemand die altijd een R1 rijdt vindt opeens een 125 CC scooter Dé fiets... Da\'s toch humor?

Als informatief programma is het van waarde nul, maar de persiflage-waarde is erg hoog... :)
 
Dat bedoel ik met 1 grote commercial, kritiek durven ze niet meer te spuien, bang dat ze daarna van de importeur niks meer krijgen om te testen. |(
 
Rev..

Al die auto-en motorprogramma\'s op de nederlandse zenders zijn van nul en generlij waarde.
het enige wat teld is scoren met flitsende beelden en schaars geklede meiden...niet dat ik daar op tegen ben....maar als ik dat wilde zien dan zap ik wel naar een andere zender...!!
dat ze nou eens een keer iets laten zien en/of uitleggen van de techniek van zo\'n machien.
Of b.v het maken van een wheely...hoe doe je dat..?

En dan die lul die bepaalt waar zo\'n geldklopperkast moet komen staan..wat een arrogantie..!!Hij zal wel eens even bepalen wat wij mogen kopen voor in onze auto....radardetector..?? oh (hollandse vigertje...!!)nee hoor dat mag niet..!! Dadelijk mag je nog geen radio meer in je auto hebben want dan kun je op de hoogte gebracht worden waar de files staan want dat willen zo nou zo graag.... dat je in de file staat want dat ontneemt je het plezier in het autorijden.....!!

ja het wordt steeds gezelliger in Nederland.. :j :r


zo dat moest er even uit..... :]
 
Alleen maar dingen in dat programma wat die Michael Pilardinges zelf leuk vind volgens mij. Niet echt veel bijzonders
 
Laatst bewerkt:
Laats was ook een programma over Chimene, ze gingen rijden op haar V max. Ze nam de hond mee op de tank, hoe kansloos kan je zijn !!!!
Niet mijn motor maar als ik op een chopper zou moeten rijden was het wel deze.
 
Laats was ook een programma over Chimene, ze gingen rijden op haar V max. Ze nam de hond mee op de tank, hoe kansloos kan je zijn !!!!
Niet mijn motor maar als ik op een chopper zou moeten rijden was het wel deze.
Heb ik ook gezien. Zij reed, hondje voorop, en de interviewer erachter. Zag er niet uit op de V-max!!

En daarna ging ze hem even met de hoge druk spuit schoonmaken. Hmmmm waar zullen we beginnen?? De ketting dan maar!!
 
Dat bedoel ik met 1 grote commercial, kritiek durven ze niet meer te spuien, bang dat ze daarna van de importeur niks meer krijgen om te testen
Noem mij een televisieprogramma of motormagazine waar dat niet het geval is
(buiten Motormaniacs natuurlijk ;) ).
Is exact hetzelfde bij Kixstart en Motor.

en het is zo\'n handige sleutelaar.....
het enige waar hij zwarte handen van heeft gekregen is van zijn vriend! :r

Ze kunnen het programma beter Cars & Cars noemen want het motorgedeelte is van een bedroevend slecht niveau.
 
ik vind het geinig proggie maar ze zouden er een half uur bij aanknopen zodat ze de onderwerpen wat uitgebreider kunnen behandelen
 
Hij heeft volgens mij ook geen motorrijbewijs en anders zouden ze die van hem af moeten nemen. Als ik zo\'n programma zou maken zou ik het wel weten. Lekker een beetje door de zon rijden op een paar motoren en een beetje met de leukste auto\'s rijden.

Dat zijn ook de dingen waar de mensen naar kijken. Echt niet dat ik in ga schakelen naar zo\'n programma als hij gaat vertellen over de nieuwste Opel of Fiat. Als het nu gaat over ducati\'s, ferrari\'s, mc larens e.d. dan wil ik wel kijken en als er nog wat leuke motoren aan bod komen dan schakel ik wel in.

Top gear Rules!!!
 
Inderdaad...BoomBoom,

Hij moet maar eens in de les gaan bij de makers van Top Gear...kan hij nog wat van leren.
 
Heb ik ook gezien. Zij reed, hondje voorop, en de interviewer erachter. Zag er niet uit op de V-max!!

En daarna ging ze hem even met de hoge druk spuit schoonmaken. Hmmmm waar zullen we beginnen?? De ketting dan maar!!

chimene heeft buell ingeruild voor een chopper :?
zou het andersom doen al waren de benen lang genoeg!
 
Waar is Topgear op? op de bbc toch ofzo? tijd?
Volgens mij op donderdag om half 10. Daar was het altijd en die gasten die het presenteren weten tenminste waar je op moet letten bij een auto. Hard racen, maar ook goed bochten maken. Gewoon helemaal top. Ook goede vergelijkingstests.

En helemaal mooi is dat ze bij dit programma ook gewoon durven te zeggen als een auto gewoon kut is of er niet uit ziet. Dat heb ik nog geen enkel ander programma ooit zien doen.
 
Op dinsdag 04 december 2001 00:13 schreef DeGroteMuis het volgende:
Wheelie op een Guzzi... Erg fun...

sitdown.jpg
 
Black Ops,

Top Gear is een programma van BBC 2.
Elke donderdag komt dat dus op BBC 2 om 21.30 uur.
Echt een gaaf programma.
 
Terug
Bovenaan Onderaan