Programma "Op weg" nu op rtl4

Ik heb vandaag mijn weggedrag vergeleken met zijn gedrag .
Vond ik hem vrij normaal rijden O-) .

Maar ik houd ook van opschieten :)
 
er zou iets aan al die programma's gedaan moeten worden...

als ik me ergens aan kan op laten naaien, is het wel zo'n hyper presentator die doet alsof hij met een kinderverkrachter te doen heeft :(
:^

Net als bijvoorbeeld die hypocriete Olav Mol. Zelf altijd vet te hard rijden om vervolgens bij 'eengevaaropdeweg' de moraalridder uit te hangen met z'n duffe 'voice-over' geouwehoer.
 
:^

Net als bijvoorbeeld die hypocriete Olav Mol. Zelf altijd vet te hard rijden om vervolgens bij 'eengevaaropdeweg' de moraalridder uit te hangen met z'n duffe 'voice-over' geouwehoer.

die olav mol is idd zo'n ventje met een heerlijk irritant stemmetje. voor mij blijft blik op de weg de enigste echte.
 
Net die Feyenoord Hoolies in de auto gezien? Haha lachen. Of die lui die in Enschede aan het crossen waren, en even toeteren naar een paard met berijder.

Tsja, sneu, maar echt belachelijke programma's.
 
$%(*%^($^(*%(*&#$ echt niet normaal daarnet op TV, wat een figuren. Ik heb die buren gezien die ontzettend gevaarlijk reden.
Maar het kan nog erger! pappie en meissie uit Rotjeknor...echt niet te geloven hoe zo'n meisje haar rijbewijs kan halen...en ook nog een theorierijbewijs. Ik vond het al heel wat dat ze wel wist dat 'rechts voorrang krijgt', alleen wist ze volgens mij niet dat die regel alleen bij gelijkwaardige kruisingen geldt. Nog belangrijker; leuk die regeltjes maar als je dan niet weet wat rechts of links is dan ga je het toch echt moeilijk krijgen. |( |( |(
Denk je toch wel de ergste taferelen gehad te hebben, komt er een of andere snotaap in z'n golfje je huiskamer in rijden. Echt waar....die gozer reed als een bezetene (constant veels te hard en altijd door rood), 100% onverantwoordelijk, toeterde naar een paard bij een inhaalmanouvre (lacheh :r ) en vond het hoogst normaal om z'n asbak uit het raam te legen en een plastic snoepzak ook op de grond te donderen. Na het zien van z'n eigen kunsten bleef hij erbij dat hij goed rijdt. Ik hoop dat die gozer het niet meent......want anders is hij echt geweldig dom! Deze gast mogen ze van mij voor de rest van z'n leven isoleren. En op dit moment zou ik echt graag een wout willen zijn.....dan zou ik hem zeer binnenkort een hele dag in de smiezen houden, zodat hij 3 keer levenslang zijn rijbewijs kwijt is en financieel nooit meer in staat is om alleen al aan een auto te denken. Volgens mij woonde hij nog bij pappie en mammie....nou ik kan je vertellen, als dat mijn zoon was zou hij de komende maanden niet meer kunnen zitten })
 
ik heb et ook gezien gister op rtl...damn...wat lame zijn die gasten zeg..

boeie dat die gozer ff over een vluchtheuvel inhaalt..ok..het mag niet...maar ze zeggen echt 6 keer dat ze em met de auto niet bij konden houden...(nee duh...)

vent helemaal raar doen in die heli....jaa levensgevaarlijk blablabla...ze overdrijven wel zeg...kheb wel es gevaarlijker rijgedrag gezien van motorrijders...
 
Terug
Bovenaan Onderaan