progressieve veren gsxr srad 750

elbener

Rookie
28 jun 2017
2
0
Belgium
Hallo,
Ik heb voor mijn circuit motor een andere vork moeten aanschaffen, omdat de binnenpoten te hard aangeladen waren had ik bang dat ik deze niet dicht ging krijgen.
Nu begint het verhaal:
Ik heb in de oude vork progressieve veren zitten maar deze zit zonder enige vorm van spacer in de veerpoot..
Terwijl het bij een origineel wel zo is.
Alles samen geteld zijn de pr. Veren een 2 tal cm kleiner tov de originele met spacers...
Is dit normaal?
Ik heb de vorken terug in elkaar zitten en ik weet niet wat ik van mijn veerweg moet denken, op mijn sv 1000 deze trouwens een gixxer vork van een k1 heeft is het veren veel solider...
Alvast bedankt!.
Mvg benny
 
Laatst bewerkt:
Hey, het zijn de originele lineaire veren.
Ik meen toch altijd geweten te hebben dat hyperpro, en vele andere merken dit aanbieden als veren voor op circuit?
Of sla ik bal helemaal mis.
Met de originele set-up van mijn sv was ik ook best tevreden (1 trackdays) maar staat ook al helemaal op het uiterste afgesteld, ik weeg bijna 100kg...
Mvg benny.
 
Veerweg zou normaliter rond de 12cm moeten zijn. Kan je de voorkant 'van de veer' trekken? Ofwel voel je dat de vork aan het uiteinde van de veerweg geen steun meer krijgt?
 
Je zal wel een Belg zijn, aangezien je verhaal niet direct duidelijk te lezen valt voor ons. Op het circuit wil je lineaire veren, geen progressieve.

Volg de instructies van de leverancier, soms moet het met spacer soms zonder..
 
Terug
Bovenaan Onderaan