Project Big One Super Four Since 1992 (14) Waar is de zon?

Status
Niet open voor verdere reacties.
............En nog een paar reacties en dan gaan we deeltje 15 is openen.
Voorstel voor de titel; "waar is de zon GEBLEVEN.........." want die zal tegen de tijd wel vertrokken zijn. :(

Oh, ben al te laat.............. Maar Zo Herfst is ook prima!
 
Laatst bewerkt:
Heb een dagje langer weekend,gisteren nog lekker toertje gereden van 256km was wel fris.Vandaag wakker worden met giga koppijn en snotteren als een gek.Dus dacht dan maar ff niet werken.Snoteren is niet zo erg maar met koppijn de hele dag achter 2 computerschermen zitten is niet zo lekker. :N zelfs nu thuis achter de laptop is geen succes dus ga maar weer ff liggen. :W

Beterschap!
 
Hoe gaat het vandaag met je Leo ? Las dat je uit de bocht was gevlogen met de crossbrommer :/


Gisteren was afzien. Vanmorgen gaat het al beter.
Ik gok dat ik met m'n linker bovenbeen tussen de tank en stuur gezeten heb. Stuur staat ook scheef. Heel veel auw, niks aan de hand eigenlijk. Maar wel heerlijk gereden!

Goedemorgen!

8-)
 
Gisteren was afzien. Vanmorgen gaat het al beter.
Ik gok dat ik met m'n linker bovenbeen tussen de tank en stuur gezeten heb. Stuur staat ook scheef. Heel veel auw, niks aan de hand eigenlijk. Maar wel heerlijk gereden! Goedemorgen! 8-)
Dacht dat Willem het over die andere keer had, toen je een gat in je handschoen had? :? Leuke hobby wel dat crossen.............. :X :$
 
Gisteren was afzien. Vanmorgen gaat het al beter.
Ik gok dat ik met m'n linker bovenbeen tussen de tank en stuur gezeten heb. Stuur staat ook scheef. Heel veel auw, niks aan de hand eigenlijk. Maar wel heerlijk gereden!

Goedemorgen!

8-)


:) Mooi zo dat het weer iets beter met je gaat Leo. 8-)


Peter ligt zeker nog bij de Loebes-hond in de mand uit te zieken :z :+ Beterschap Peter :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan