Project Big One Super four since 1992. Deel 16 ja 16 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Medic-XX

MF veteraan
10 mrt 2008
7.115
1
Haarlemmermeer
Het nieuwe jaar is begonnen. Hopelijk word 2013 een fantastisch motor jaar.
Onze CB1300 is er al weer klaar voor. Nu alleen het weer nog.
Ik wil iedereen in deel 16 heel veel post en smak maar neer plezier toe wensen.
:]


IMAG0112.jpg
 
Laatst bewerkt:


Geen mening.


Toch handig als je mensen kent hier en daar en af en toe een helpende hand uitsteekt. Kwam er van de week achter dat de Passat gekeurd is tot 13Februari. Ik denk, fuk, dan verloopt ie als ik in Noorwegen rondhang.
Ikke PTC bellen vanmorgen om te vragen hoe druk ze zijn vandaag. Je raad het al, volle bak. Zegt Goof, kom maar effe tussen de middag dan keur ik 'm wel gauw effe. (mankeerd toch niks aan het ding) Dus zo gezegd, zo gedaan. Ikke nieuwe APK en helemaal blij; :)
Toch wel fijn dat het 'voor wat hoort wat' toch nog bestaat.

8-)
 
...............Wat vinden jullie hiervan???
Persoonlijk heb ik er niks mee, geef mij maar origineel. :Y Vind het al gauw een kermisattractie worden. *D In zwart is het in elk geval beter maar dan nog. :X Vind zelf die kleine alu stepjes onder mijn zolen ook minder prettig dan de originele met lekker breed rubber. :]

Tot zover mijn mening.................. O-)
 
Da's één van de eerste die ik gevonden heb die een steun verkopen voor een stuurdemper. 8-)
Kostbaar (incl. verzenden + invoer + BTW) en dan nog de demper zelf, wel strak setje. Ook hier weer neiging naar kermis, ze hebben alleen titanium en goudkleur........ *D Jammer dat er geen plaatje op de motor bij zit. :N Heb je in hun shop de prijs voor de demper al gevonden? :?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan