Project Big One Super four since 1992. Deel 16 ja 16 alweer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie gaat er de weg op :? ,ik niet in iedergeval :N want moet mijn terras schoonspuiten kan ik zondag schaatsen _O-


Slecht asfalt risico voor motorrijders

De ANWB verwacht dat, ondanks de aanhoudende koude, motorliefhebbers dit paasweekeinde massaal hun motor uit de stalling zullen halen en de weg opgaan. De motorijders moeten op veel plaatsen nog rekening houden met slecht asfalt en daarmee met onveilige verkeersomstandigheden.

Door de vele temperatuurschommelingen van de afgelopen winter is er meer vorstschade aan de weg dan andere jaren.

Schade melden

Rijkswaterstaat bevestigt de toename van het aantal vorstschadegevallen en vraagt weggebruikers om de beschadigingen aan het wegdek zo snel mogelijk te melden. Dat kan op het gratis telefoonnummer 0800 - 8002.

Door de aanhoudende vorst hebben de wegbeheerders niet voldoende de kans gekregen om alle gaten, scheuren en opengevallen naden in het asfalt direct te repareren.

Voor de ANWB alle reden om motorrijders op te roepen voorzichtig aan te doen en de tijd te nemen de motor met het goede rijgevoel weer geheel onder controle te krijgen.
 
Honda CB1300 Radiator Cover

full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan