Project Big1 Super 4 Since 1992 Deel 18 Torque and BHP 4ever

Status
Niet open voor verdere reacties.

HotzeH

Naked all the way…
20 okt 2008
4.350
661
Sassenheim
Facebook
Honda CB1300 - Wikipedia

Voorgaande deeltjes,


Wie rijd er CB1300

CB1300 - deel 2

Honda CB1300 Topic Deel III

Honda CB1300 Super (part) 4,Welkom Grand Pa Big 1 (cb1000).

Project Big One - Super Four Since 1992 (part V)

Medic-XX in "Project Big One - Super Four Since 1992 ..."

Project Big One - Super Four Since 1992 Part VII

Project Big One - Super Four Since 1992 part VIII "Winter"

Project Big One - Super Four Since 1992 part 9. New Year.

Medic-XX in "Project Big One-Super Four Since 1992. O..."

Project Big One - Super Four Since 1992 part XI. Gekkegetal

CB1300 Super Four / CB1000 Big One part XII.

Project BIG 1 Super four Since 1992. deel XIII summertime.

Project Big One Super Four Since 1992 (14) Waar is de zon?

Project Big One - Super Four Since 1992 part 15 Zo Herfst

Project Big One Super four since 1992. Deel 16 ja 16 alweer.

Project Big One. Super four since 1992 deel 17 Lentekriebels



full
 
Laatst bewerkt:
Hey guys!

Gelijk even gebruik maken van het nieuwe topic. Hier nog een nieuwe deelnemer van het forum. Sinds 2 maanden trots eigenaar van een zwarte CB1300, motor heeft tijdje op motorshopper gestaan (2003 uit Zwolle). Het is m'n eerste motor, heb lang zitten twijfelen maar was vanaf het eerste moment verliefd op de CB en er is geen andere bij in de buurt gekomen. Ik gebruik hem bijna dagelijks en heb er ondertussen al 5.000 km op gehad (Amsterdam / Utrecht). Ik heb flink door zitten lezen in het forum, maar met het tempo waarop jullie lullen is het bijna niet te doen ;-)

Anyway, hoop dat ik niet overbodig dubbel ga posten maar ik zou graag gebruik willen maken van jullie ervaring en advies. Ik ben nu op zoek naar 2 dingen: een windscherm en valdoppen. Valdoppen heb ik wel eens voorbij zien komen, volgens mij met een ebay linkje. Was wat te doen over het feit of ze op het frame worden bevestigd of niet (dacht ik). Welke raden jullie aan / hebben jullie er zelf op zitten en hebben jullie er foto's van?

Zelfde geldt eigenlijk voor een schermpje. Vond het eerst minder mooi, maar aangezien ik zoveel kilometers maak ben ik er nu toch echt wel aan toe. Ik ben vrij lang (1.95m) dus weet niet of het schermpje dan ook groter/rechter moet zijn? Ook hier weer, wat raden jullie aan, wat hebben jullie zelf en hebben jullie foto's?

Deze had ik zelf gevonden, is dat wat?

http://www.mlmparts.com/nl/crash-protection-voor-honda-cb-1300.html

http://www.mlmparts.com/nl/mra-speed-screen-voor-naked-bikes-315mm-voor-honda-cb-1300-2003.html

http://www.mlmparts.com/nl/mra-windscherm-vario-touring-voor-honda-cb-1300-2003.html

Verder is ook mijn stuurtje (LSL superbike) een klein beetje scheef, niet storend maar ben ook daar beetje voor aan het rondkijken. Volgens mij is de motor keer omgevallen, moest ook een kromme schijfrem vervangen. Ik zag wat discussies over verschillende stuurtjes en het effect daarvan, mag ik nog vragen wat nou het lekkerste rijdt of ga ik nu weer een discussie op gang helpen?

Zo, een heel verhaal :) Onwijs bedankt in ieder geval! Ik vind het gaaf om de verhalen te lezen en er zelf van te kunnen leren… De Peek is al besteld ;-) Lijkt me leuk om keer mee op pad te gaan ook!

Voor de vorm nog even een fototje?




Hans
 
Laatst bewerkt:
..............Lijkt me leuk om keer mee op pad te gaan ook! Hans
Hallo Hans, welkom hiero! :W Om met het laatste te beginnen; dit is geen clubtopic maar er zitten wel enkele clubleden mee te kletsen. De CB1000/1300club rijdt wel 2x/maand van april t/m september (21 juli is de eerstvolgende rit). :] Als je interesse hebt in een clublidmaatschap PB me dan even jouw e-mailadres, dan stuur ik meer info.

www.superfour.nl ligt even plat ivm. een recente wisseling van hostingbedrijf maar zou binnenkort(?) weer levend en ge-update moeten worden. *O*

Maarten
(voorzitter CB1000/1300club NL)

Als je een combi maakt van mijn voornaam en de clubsite kun je me ook direct mailen! :Y
 
Hey guys!

Zo, een heel verhaal :) Onwijs bedankt in ieder geval! Ik vind het gaaf om de verhalen te lezen en er zelf van te kunnen leren… De Peek is al besteld ;-) Lijkt me leuk om keer mee op pad te gaan ook!

Voor de vorm nog even een fototje?

[~[url="http://img41.imageshack.us/img41/9349/6elw.png"]afbeelding~][/URL]


Hans


Welkom Hans,

Valdoppen bestellen die je op je frame kunt monteren niet dat ze heilig zijn maar alle kleine beetjes helpen.
Zie hier de valdoppen op het frame.



Schermpjes heb ik het niet over :r :r :r zijn niet om aan te zien :X

En voor de rest zou ik zeggen lekker meelullen hier en kom een keer langs op een ritje 21 juli sjees ik er 1 voor.Dus ff lid worden bij Maarten,kost geen drol nou ja 15 keiharde euries dan,en we hebben een gezellig cluppie.Kan je daar op je gemak alle extra's bekijken.Anders wordt het wel een erg lang verhaal hier.

gr.
 
Laatst bewerkt:
..............Dus ff lid worden bij Maarten,kost geen drol nou ja 15 keiharde euries dan,en we hebben een gezellig cluppie...........
Vertel je er ook bij welk superrendement deze kleine investering oplevert? :Y

Onder de voorwaarde dat je met enige regelmaat komt? :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan