Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De motoren ie daar staan zijn niet voor niets zo goedkoop...... het zijn niet moeders mooiste of best onderhouden motorfietsen.O ja, de toko waar ik de motor gekocht heb heet Swift Motoren uit Almere.
Daar kom ik dus nooit meer
Heb je een onderhoudsboek? Ik kan eventueel foto van balhoofd constructie maken en opsturen .Lekker begonnen met opbouwen
Ik heb ook nieuwe balhoofdlagers en verbaasde me erover dat er geen afdichting onder het onderste lager zit.Misschien dat het er wel ooit heeft gezeten en bij een vervanging niet terug gemonteerd?
Ik ga een passende ring draaien en dikke O-ring erin leggen.
Bekijk bijlage 1747325
Ff duidelijker, in boek staat standaard 12mm, ik ben naar 16mm gegaan.Origineel is meen ik een doorsteek van de vorkpoten 12 of 15 mm. Ben zelf naar 18mm. gegaan omdat ik last had van onderstuur. Nu voelt het beter.
Misschien voor de looks ook wat doorsteken.
Uhh,de koplamp is rond toch?De originele is in de kliko beland.Volgens de sloper waar ik het blok heb gehaald bood hij ze aan voor €200.Die van mij kwam niemand voor,zat ook een rammeltje in trouwensHet staat niet verkeerd. Hij wordt er wel wat "anoniemer" van. Je had hem net wat unieker gemaakt door dat lelijke BMW snuitje eraf te slopen en een ronde koplamp er op te zetten,..dat effect doe je nu weer deels teniet met dat redelijk standaard smoke ruitje (Ik had zoiets op een CB1,..)
Dan mogelijk zoiets in originele goudachtige kleur?
De zijplaten zijn rvs 5 mm, daar gebeurd niets mee. De bovenplaat is 2 mm, als ik 3 mm had gehad gebruikte ik dat.Is dat metaal dik genoeg? In het verleden werden er nogal wat voorvorkstabilisators verkocht vanwege de slappe vorken van toen. Dat waren bijna allemaal dingen die uit massief aluminium gefreesd waren met klemmen om de vorkpoten. Bovenop het spatbord dus. Geen idee of dat echt zo dik moest zijn of dat het show was. Maar deze brace is ongetwijfeld veel beter dan niets. Als de ene poot meer inveert dan de andere gaat de boel wringen.
Gaat vooral om het torderen toch? Dus de krachten die ontstaan als je voorwiel klem staat en je stuur draait.Hoe zou dit verschillend inveren kunnen gebeuren denk je .
As moet dan wel erg flexibel zijn om dat voor elkaar te krijgen