Project circuit rijden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.583
36.095
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Alle nieuwtjes komen in de openingspost te staan en ik heb de oudere foto's achter een link gezet voor sneller laden

1e nieuws

(Doelstelling topic: Leesvoer op natte en koude suffe winter/herfst dagen)

Tsja... nog niet eens op een circuit geweest en nu al helemaal verliefd zijn.

Het begon allemaal met een RS 125 waarmee ik in de Eifel een Fireblade buitenom voorbij ging. (ke niet 's werelds beste rijder zat erop :X ) En het idee werd alleen maar sterker nadat ik met een kleine 150 wat prikkeldraad was tegen gekomen (Dit verhaal) Toen ook eenmaal een kneedown een feit was dacht ik dat ik Rossi was en dus hoognodig het circuit op moest. Vaders vond het erg leuk (vroeger een aanbod gehad maar zag zichzelf al uitgesmeert over een vangrail zitten dus maar niet gedaan. Moeders was der niet zo blij mee. (understatement) Maar op het circuit kan je beter vallen/glijden dan op de openbare weg dus vandaar het circuit maar op! Leuk is anders vind ze maar tegenhouden kan ze me niet. DAT KAN JE ZEKER NIET! *D *D *D *D *D *D *D

Toen moesten de financien maar eens nagekeken worden. Hmmmm, circuitmotor is wel een stuk goedkoper dan een weg motor maar een motor van een 5000 moest het zo ongeveer wel worden en was toch ook niet nix. Zoiets dus Dan was er nog de vraag wat kost een busje tenopzichte van een aanhanger? Dit kwam daar uit. En met dit gaan we het eerste jaar maar eens een zooi circuitdagen af en een Toms cursus. (altijd leerzaam lees ik her en der al)

Nadat eerst heel even mijn plan was mijn K4 Gixxer de deur uit te trappen en dat geld in circuit rijden te steken heb ik er toch maar vanaf gezien. 3000 euro afschrijving in een half jaar (eerste en laatste nieuwe motor die ik koop :P )
Een motor had ik al gezien maar nog wel een aardig stukkie weg en kwam er maar niet van langs te gaan |( Nu issie verkocht dus zoeken we nog ff door. Heb de hele winter nog dus dat komt wel goed.

En aangezien een busje dus niet te betalen was werd er gezocht naar een aanhanger. Na marktplaats eens te hebben afgeschuimt kwam ik daar onderstaande aanhangwagen tegen. Zag er zo op de foto niet gek uit en voor 200 euro een zeeeeer nette prijs. Gister ff pa's auto gejat (zelf nog geen sleurhuthaak) en wezen kijken. Het was wel ff 2,5 uur rijden naar Limboland maar het was niet voor niets. Voor slechts 200 euro en 34 euro aan brandstof heb ik onderstaande aanhanger gekocht ik kreeg er een zak met spanbanden bij. Alleen nog ff aanpassen aan de kleuren van mijn toekomstige circuitmotor en we kunnen gaaaaaan!

To be continued!




Zondag 05 december 2004 16:21

1e nieuws

De aanhangwagen: Die beugel moet daar waar je zou verwachten dat de motor bij de 1e keer remmen de auto in vliegt.

Piccie ahw

Voor 200 euro zelfs een zak met spanbanden erbij...

Piccie ahw

En een mooie goeie mogelijkheid je motor vast te sjorren.

Piccie ahw




Maandag 27 december 2004 20:29

2e nieuws

Zo! Kleine update. Nadat ik had besloten maar eens wat ruimer te zoeken qua racer kwam ik weer een hele stapel motoren tegen dus daar ben ik nog ff in aan het zoeken. Verder heb ik al wel een heftafel/brug in bestelling staan:

Piccie hefbrug

Met volgende specs:

Maximaal hefvermogen 400 kg
Lengte 220 cm
Breedte 67 cm
Maximale plateauhoogte 79 cm
Minimale plateauhoogte 17 cm
Maximale werkhoogte 75 cm
Tussenstand 51 cm
Afneembare oprijplaat
Uitneembaar luik (75x29cm) voor de- en montage van het achterwiel
Verstelbare voorbandklem
2 afneembare voetpedalen t.b.v. heffen en neerlaten van het plateau
Eigen gewicht 135 kg

Ik zeg handig als je pa der ook wel nut in ziet. Kan ie mooi mee betalen!




Zondag 16 januari 2005 14:13

3e nieuws

full
full
full


Whoehooooooo!

Gisternacht mooi mijn TOMS cursus gereserveerd. 18 April moet het gebeuren. Nou hopen dat ik dan een racer heb anders dan moet het toch maar met de Gixxer gebeuren. Beetje kalm aan doen en dan lukt dat wel.

full
full
full





Zondag 23 januari 2005 13:50

4e nieuws

Whoehoe!

Ik ben der klaar voor! Gisteravond circuitmotor gekocht (tenzij ie bij de test run helemaal in de soep loopt maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.

Ik haal hem as zaterdag op moeten alleen ff nieuwe remblokken op want die zijn op.

Piccie racer

Zit nog wel te denken aan andere kleuren dit vind ik nogal saai maar dat zie ik nog wel voorlopig rijd ie.

Piccie racer




Zondag 23 januari 2005 14:04

5e nieuws

Oh ja en dankzij marktplaats voor 25 euro een nieuw sleurhuthaak systeem voor mijn auto opgeduikelt. Die moet ik er alleen nog ff onder zetten.




Maandag 24 januari 2005 21:48

6e nieuws

En ook een CRT geboekt. Op 1 july. Wou eerst 10 Juni maar ik kom de avond ervoor laat terug van Isle Of Man TT (niet om te racen)en das dan niet zo'n succes.




Maandag 31 januari 2005 01:16

7e nieuws

De motor is binnen. Ging allemaal nogal wat tijd in zitten en was erg stressen zaterdag omdat ik om 3.00 nog in Erfurt (oost Duitsland) stond en dus nog naar huis en Utrecht moest. Was om 11.15 thuis. En rond 13.30 in Utrecht. Het ging allemaal net!

Gelijk maar ff wat piccies:


Nee, ik heb der geen rode band op liggen maar dat is het gevolg van wielspin bij het oprijden van de hefbrug :P

Piccie hele motor achter

MotorXtra moet er nog af aan alle kanten en het nummer ook. Die is van Niko namelijk.

Piccie hele motor voor

Wave disks en WP voorvork ombouw.

Piccie voorwiel

WMP het zegt me nix maar is netjes stil en schijnbaar ook stil genoeg voor Zolder.

Piccie uitlaat

Volledig HyperPro achtershock

Piccie Achtershock

Kale cockpit, toerenteller en koelvloeistof temparatuurmeter.

Piccie cockpit




Maandag 31 januari 2005 01:20

8e nieuws

Wat een tering werkje zeg! De trekhaak heb ik er op zondag ondergehangen. Paste voor geen meter. Dus met geweld en kracht hangt ie er nu onder...

Dit moet onder mijn auto, makkie denk je dan... |(

Piccie trekhaak

De auto nog in 1 stuk.

Piccie auto

Handig die bokjes.

Piccie auto op bokjes

Staat verkeerd om maar dit is de zooi waar ik nu nog mijn gereedschap moet vinden (lees niet kan vinden). Binnenkort schroef ik een zooi spaanplaat aan de muur en maak ik al mijn gereedschap weer compleet en gaat het aan de muur.

Piccie gereedschap puinhoop

Autootje slopen...

Piccie auto zonder bumper

Moet alleen nog ff de bedrading aan sluiten en 2 bouten voor een wat langere verwisselen. Hij hangt nu aan 4 bouten ipv 6. Niet dat er veel gewicht aan komt maar het zit er niet voor nix aan.

Piccie het hangt!

En nog een keer met genotsknobbel. Volgende weekend de stroom erop en die bouten nog "ff" verwisselen.

Piccie met haak




Dinsdag 01 februari 2005 15:50

9e nieuws

Ook Zolder staat op de kalender op 13 mei is het zover.




Zondag 13 februari 2005 23:02

10e nieuws

Ook de rugprotector is binnen. Vandaag gekocht op de beurs in Den Bosch. Een Dainese Wave.

Nu alleen nog een race overal dan heb ik het spul allemaal wel bij elkaar om te beginnen! Pakkant:

Piccie rugbeschermer

Rugkant:

Piccie rugbeschermer




Zaterdag 19 februari 2005 20:09

11e nieuws

Zo geslaagd!

Heb een mooie Spidi voor een mooi prijsje kunnen kopen. En aangezien ik een Gixxer heb heb ik maar een blauw witte gekocht voor eventuele poser foto's en een goeie reden de blade toch maar te gaan spuiten }) (Plak der gewoon een paar GSX-R en Suzuki stickers op :P

Piccie raceoveral

Piccie raceoveral

Nee... ben geen homo maar zo kom ik te staan met een nieuwe overall aan :P

Piccie raceoveral




Woensdag 30 maart 2005 20:52

12e nieuws

Nog een paar circuit dagen erbij en hier blijft het bij voor dit jaar.

Nieuw erbij zijn Maandag 25 juli op Zandvoort en Vrijdag 9 september op Assen 4 sessies.


Nu dus totaal:

Maandag 18 April Toms op Zandvoort
Vrijdag 13 Mei Cursus 1+ op Zolder
Vrijdag 1 Juli CRT op Assen
Maandag 25 Juli Circuitdag Zandvoort (afgezegd, kon geen vrij krijgen)
Vrijdag 9 September 4 Gridtime sessies op Assen




Maandag 18 april 2005 22:02

13e nieuws

Zo, de TOMS cursus zit erop. Was een erg leuk en leerzaam dagje helaas wel een beetje nat. Ik was met nog 2 anderen de enigsten onder de 25 dus ik was vrij jong. Hieronder een verslag van de dag.

Netjes om 8.00 aanwezig en de motor uitgeladen en me gemeldt bij de organisatie. Moest om 8.30 aanwezig zijn dus kon ff rustig aan doen. Om 9.00 kon het beginnen.

Van 9.00-10.00 kreeg "mijn" groep theorie. Bochten remmen apex wat wel te doen en wat niet...

Van 10.00-11.00 kon ik me in mijn koe hijsen (nieuw leer is lastig :X ) en de baan op. Ik reed eerst met een Duc 998 Final Edition en een Kawa achter een instructeur aan. Lijnen leren was de hoofdzaak. Ging op zich prima alleen de jongen op de Kawa kon het niet helemaal volgen en werd in een andere groep geplaatst. Elke keer als je de start en finish over kwam degene achter je voor laten en zo een aantal rondjes gemaakt.
Piccie bocht aansnijden/doorkijken
Piccie lekker plat al

Daarna van 11.00-12.00 de slalom het is zoals je het zegt. Om de pionnen slalommen die bult op en in een chicane lagen. Later zou dit nog op tijd gedaan worden.

Daarna van 12.00-13.00 de remproef die bestond uit aanrijden met een 70km/h en dan rustig rem opbouwen en vast houden tot je stilstond netjes tussen de laatste pionnen. Daarna nog even de slalom op tijd.

Van 13.00 tot 14.00 lunch! Behoorlijk honger ook. Ondertussen ook ff tank weer vullen. Helaas net na de lunch begon het wat te regenen en zag het er naar donker uit.

Van 14.00 tot 15.00 Kneedown en de start. Kneedown ging om het idee want met koude banden op een niet al te schoon terrein kneedown is niet aan te raden. Ging puur om de juiste manier van zitten. Als een aap naar mijn mening maar op het circuit moest dat schijnbaar (puntje van gewenning...)
Het starten was wel mooi. Eerst alleen stilstaand een 8000rpm draaien en dan koppeling er mooi bij laten schieten zodat ie continu vol in z'n powerband zit. Ging me wel aardig af. Daarna 2 man naast elkaar. De eerste keer kwam hij vrij hard omhoog en neer en ik slingerde over mijn hele baan kort langs een hekwerk op :o Ging net goed dankzij de stuurdemper. Deze foto is van net voor het "landen" en slingeren.
Piccie wheelie met slechte landing

2e en 3e keer ging prima en geloof ook beide keren sneller als de ander.
Piccie ik ben lekker sneller

Toen begon het echter behoorlijk te regenen en werden we allemaal het restaurant La Course binnen geroepen. De middag zou wat gewijzigt worden ivm het waardeloze weer. Na een paar rondjes achter de instructeurs aan over nu ook het GP deel van het circuit zouden dan toch de sprintjes gereden werden. Geen verplichting maar als je wou mocht je. Ik ben wel gewoon gaan rijden. Wou het toch wel eens proberen. Ben in totaal 4x gereden over een baansectie van een bocht of 4. (voor de kenners: Start-bocht rechtsom-bocht linksom-gaat over in bocht rechtsom, kort nemen-bocht linksom heuveltje op en schuinrechtsom naar het einde van het sprintgedeelte) Je rijd met 6 man tegelijk. De eerste was een goeie start en lag 2e/3e bij het aanremmen van de 1e bocht kwam ik 1e te liggen alleen bij de bocht linksom de heuvel op kwam ik tussen de versnellingen te zitten en verloor gelijk weer 2 plaatsen. De tweede was slecht en kwam als 1 na laatste over de "finish" de 3e weet ik ff niet meer. Maar de laatste was de beste, vetrokken allemaal mooi gelijk en ik pootte hem de bocht in en was de eerste die over de finish kwam. En dat terwijl mijn lijnen in geen enkele sprint goed waren |(

Toen was het afgelopen en na het motor opladen verhaaltje aanhoren en certificaat mee krijgen.

Leuk dagje nu al zin in de volgende!




Zaterdag 14 mei 2005 08:46

14e nieuws

Zo, gister naar Zolder geweest voor de categorie 1+. 's avonds alles al klaar gezet in in geladen om 's morgens om 4.15 op te staan :o en om 5.00 te rijden. Na een 2,25 uur reed ik dan het circuit op. Ik moest tussen 7.00 en 8.00 me melden voor technische controle (stelde niet veel voor) en me ff aanmelden voor een transponder. Allemaal geen probleem en toen was het net 7.30 en moest om 9.20 pas de 1e sessie rijden van 20 minuten. Fijn in de auto gestapt stoel achterover en nog ff de ogen dicht gedaan. 9.00 Kleding aan getrokken en me gemeld in de pitlane voor een klein insctructie praatje en we gingen. 1e 3 sessie gingen allemaal achter een instructeur aan. Je stond in jouw groep met een man of 50 in 5 rijen van 10. Tempo lag me wel lekker en had al wel snel door dat het asfalt zoals meerdere zeiden niet echt goed was maar ik het ging. De 2e sessie ging het tempo al een lekker stukje omhoog (lees: hoefde niet meer mijn best te doen niet om te vallen) en de 3e sessie werd verprutst doordat ik achter iemand zat die geeeeeeen lijnen kon rijden en rete langzaam ging. In de eerste 3 sessies mag je niet inhalen helaas. Elke keer na de eerste 3 sessies kregen we een stukje theorie om dan weer even rust te hebben. Ik heb van 9.20-9.40 / 10.40-11.00 / 13.00-13.20 / 14.20-14.40 / 15.40-16.00 gereden. Om een uur of 12.30 kwam een kennis van me nog aan die ook wel ff zou filmen. (dat was degene die het snelst reed in de motorclub totdat ik zwaar mocht rijden 8-) ) De laatste 2 waren vrij rijden }) De 4e sessie mocht ie dan eindelijk, had de smaak te pakken, reed nette lijnen (denk ik) en ging wel lekker rond. In de laatste chicane moest ik nog een rijder ontwijken via de curbstones (die met relief) aan de buiten kant van d ebocht omdat ie 3 meter voor mijn neus zijn motor onderuit gooide. Ook dat een keer mee gemaakt. En de 4e sessie was het mooist. De baan lekker in de kop. En stond vooraan dus had niemand voor me toen ik vertrok. Na 2 ronden mocht je voluit. OOOOOOH wat een knallen! Net zo gaaf! Ik ben maar 1x ingehaald en dat was door een intructeur daar kan ik mee leven. Heb der een aantal binnendoor/buitenom en zeer strak eruit geremt. (Kicken gevoel als je maximaal remt je voelt de kont zoeken en dan net op tijd rem los en de bocht door na het rechte stuk :9 ) Ik ben zelf druk aan het inhalen geweest heerlijk!

Helaas was mijn cameraman niet echt handig dus echt mooi beelden heb ik niet, maar het was een leuke dag al met al. Heb wel een paar piccies van ww.circuitfoto.be gehaald maar zijn erg klein (zodat je ze moet bestellen wil je een normaal formaat)

Piccie op circuit

Piccie op circuit

Piccie op circuit

Piccie op circuit

Tot de volgende keer!!!

Vrijdag 1 Juli CRT op Assen
Maandag 25 Juli Circuitdag Zandvoort (afgezegd, kon geen vrij krijgen)
Vrijdag 9 September 4 Gridtime sessies op Assen




Zaterdag 02 juli 2005 01:30

15e nieuws

Zo, vandaag mijn vuurdoop op Assen gehad. Ik zat in de CRT groep C waar ik na de eerste sessie al achter kwam dat die veeeeel te langzaam was. Maar goed, leuk was het allemaal wel.

Donderdagavond om 19.00 krijg je telefoon van je vader; Je weet dat wij vrijdag de auto nodig hebben he?........... Dus tot 23.30 bezig geweest de trekhaak veilig eronder te hangen, nou dat doet ie nu alleen had toen niet de tijd meer om de bekabeling aan te sluiten dus maar met mijn moeders niet vooruit te branden Ford Transit van haar werk. 's avonds om 0.30 lag ik eindelijk in mijn bed en om 5.00 ging de wekker alweer. Snel opstaan laatste beetje de bus in kieperen en GAAAAAAAZ (5.30). Netjes om 7.30 in Assen en aangemeld. Eerst beetje gedragsregels gepraat en dan de eerste sessie! Ik zat de hele dag in groep 2 van groep C hier zat ik met 4 vrouwen en 1 andere man in.

Na 300 meter in de 1e sessie ging mijn vooroordeel waar worden... vrouwen kunnen niet rijden. Okee, beetje overdreven, maar 1 ervan reed wel heeeeel langzaam. Na elke 2 ronden moesten de 2 rijders achter de marshall achteraan sluiten en de rest voorbij laten gaan. Nu reed ik achter haar en ze ging er niet aan voorbij... recht stuk voorbij onderhand. Op een gegeven ogenblik toch maar voorbij gegaan en na een halve ronde moesten we de pits in, duurde eeuwig tot ze kwam.

De 2e sessie zei de marshall dat ik wel bij groep 1 mee mocht rijden aangezien die sneller reden. Mooi! Ging inderdaad een lekker stukje sneller nog niet dat ik al echt moeite moest doen maar wel lekker.

Na de helft van de 3e sessie kreeg je weer een groene vlag en mocht je wel inhalen en proberen snel te zijn :X Het is nu kort na de middag en het had net lekker geregent maar gelukkig had de vorige groep een mooi spoor gemaakt. Na de helft ging het gas erop en heb de meeste tijd heerlijk alleen gereden. Kwam na een paar ronden alleen rijden een groep van 7 man tegen en de eerst 3 pakte ik voor de Geert Timmerbocht en de andere 4 op het rechte stuk en de rest mocht ik ook weer alleen rijden. Heerlijk! Jammer dat hier geen tijdopname was.

In de 4e sessie werd de tijd geklokt en mocht je na 2 ronden achter de marshall al lekker gaan knallen, de baan was droog dus had er zin aan! Nou ik was niet de enigste, ik heb 4x een gele vlag gezien! 3e grintbak testers en 1x iemand die gesneden werd en als gevolg daarvan een highsider kreeg :? Hoe dan ook. Behoorlijk schade. Jammer.

Piccie tot aan de assen in het grind

Piccie Kawa rapen

Piccie Kawa rapen niet gelukt

Ja, de lijn is erg wijd, heb nogal defensief gereden, druk met lijnen leren en wil niet al te kort inhalen op de vele schijtnerveuze mede "coureurs" die er ook waren.

Piccie ruim inhalen

Mijn uiteindelijk snelst geklokte tijd:

1.53.721 En voor een 1e keer op Assen klaag ik niet hoewel ik zeker weet dat ik er met gemak veel meer af had kunnen halen als ik door had kunnen rijden.

Piccie pit inrijden

Oh ja, GT bocht is leuk!

Piccie GT bocht rijden

Piccie aanremmen/insturen GT


9 september begint het echte werk! Gridtime sessies!

Piccie glimlach, dat was leuk




Vrijdag 09 september 2005 21:20

16e nieuws

Zooooo! Weer de laatste dag raggen gehad.... Vandaag op Assen geweest voor 4 sessies Grid Time. Gisteravond alles in geladen en ff goed slapen. Vanmorgen om 9.30 was ik op het circuit en na het aanmelden afladen en aankleden kon ik om 10.12 voor mijn eerste 20 minuten de baan op! Had alleen nog maar een CRT gehad waarbij ik een crappy 1.53 hoog had neergezet, was dus vrij benieuwd hoeveel me er voorbij zouden vliegen...

Dat bleek allemaal hard mee te vallen hoewel ik verre van snel was in vergelijk met de rest ging ik best lekker rond. Had het zelf al zover dat ik mijn voeten nog hoger op de steppies moest zetten ivm met tenen die tegelijk met de knie werden bijgewerkt. Einde sessie kwam sneller dan verwacht maar het zal wel. Tijden bekijken.... 1.42.5!!!!! WHOEHOE! Dikke 10 sec eraf (okee niet zo'n kunst bij mijn vorige tijd, maar toch)

De 2e sessie was om 11.58, echter net voordat we moesten begon het behoorlijk te regenen. Hmmm, das minder want die Metzelers zijn nou niet bepaald regenbanden. Maar gewoon gegaan, betaal dis betaald. Aan het begin echt als een vaatdoek, maar zo langzaam aan kwam er wat meer gang in en ben ik zelfs behoorlijk mensen aan het inhalen geweest! Ik had de 8e tijd van de 17 die er op de baan waren en dat was een 2.07.9. In de Nationale een aantal keer een lekker weg driftend (glijdend) achterwiel gevoelt, maar niet om natte plekken in je onderbroek van te krijgen.

Tsja... en toen de 3e sessie. Had me enthousiast voorgenomen die 1.42.5 nog wat verder aan te scherpen, maar dat ging niet helemaal lukken. Hij ging wel lekker net als de 1e sessie en kon fijn 1 man volgen echter in De Bult werd ik op het moment van insturen in gehaald rechts waardoor ik ff uit mijn concentratie was en te laat was met remmen/insturen. Bocht nog wel iets ingestuurd maar ja, toen was het asfalt op en begon het gras/grindbak/gras/asfalt. Helaas kwam ik niet verder dan het grind. Kwam er met een redelijk gang in maar halverwege begon mijn stuur te slaan en kon ik hem niet meer houden en ben eigenlijk meer om gevallen. Op een zooi grind in de kuip en een kapot kuipruitje na nix beschadigt! Heb van deze dag foto's van Ad Kievit besteld dus zal de foto's nog wel een keer posten!

Hier vond je mijn tijden en shit: http://www.mylaps.com/live/showLaptimes.jsp?tid=3&transponder=0914956

Afwachten in het parc fermee:
Piccie wachten

Wat een zachte sliders van Spidi... Dit is hoofdzakelijk van deze dag.
Piccie gesleten kneepads

Daar had iets moeten zitten wat een ruitje was.
Piccie kapotte ruit

Iemand interesse aan grind van Assen?
Piccie grind in de kuip

En de foto's van Ad Kievit zijn binnen! Zijn nog maar foto's van foto's dus niet al te best, maar het id is er:

Nationale:
Piccie ik in de Nationale

De bult:
Piccie ik in/op? de Bult

Mandeveen:
Piccie ik in de Mandeveen

Nog een keer Mandeveen:
Piccie ik in de Mandeveen

En dan gaat nu al mijn winter (race) periode in en ga ik mijn aanhanger wat ombouwen en de motor ff goed nalopen.

To be continued...




17e nieuws

Vandaag 13-6-06 weer eens een circuitdagje gehad. Deze keer van MotorXtra op Zandvoort met een zooi Gixxer rijders dus gezellig was het zeker. Ik ben gewoon op mijn Blade gegaan want de Gixxer komt het circuit niet op.

Natuurlijk moet alles weer last-minute gedaan worden dus op zondag alles klaar gezet en maandag aan het werk:

Als eerste doet natuurlijk je verlichting het niet naar behoren.
Stekker fixen

Dan maar eens strippen om oa het grind van Assen overal te verwijderen.
Kuipen eraf

Kaaltjes...
Motor zonder kuipen

Ik word niet gesponsord dus eraf die reclame!
Reclame kuip

Tsja, warm weer + redelijk versleten banden, gelijk maar "ff" nieuwe set erop!
Motor zonder kuipen en wielen

Met losse velgen naar de bandenboer... setje BT-002 Qualifiers erop laten leggen!
De velgen

Met een stopwatch gemeten tijd bleek 2x in de 2.13 te zijn dus valt mee en ik weet waar ik nog seconden laat liggen dus dat is voor de volgende keer. Rij foto's volgen nog!

Bij deze de foto's van de fotograaf ter plekke en mijn eigen camera!


In de paddock


ff tijd tussendoor


Bandjes inrijden in groen


Langzaam aan vlotter


Knalluh!


Gaan met die banaan!


Kickuh!




18e nieuws

Lig een béééétje achter, maar dat mag de pret niet drukken. Heb 8-8-06 weer op Zandvoort gereden met de Gixxer clan. Geen bijzonderheden gebeurt dus bij deze alleen een paar foto's en een kort filmpjuh hoe een Duc voor mijn neus met een highsider van zijn brommer flikkert.

Even de motor laten keuren...
full


En knallen maar!
full


full


full


full



En dit zijn de foto's genomen door Motoraction
full

full

full


En het filmpje:

http://media.putfile.com/ducati-crash




19e nieuws

Goed, het is alweer even geleden maar 19-9-06 hadden we weer een Gixxermeeting op Zandvoort en ik was er ook weer bij en dit keer met videocamera aan boord! Het was de eerste keer dus het filmpje is niet helemaal optimaal, maar wel geinig. De dag zelf was prut. Verschrikkelijk veel rode vlaggen zoals jullie in het filmpje wel kunnen zien begon ik er een beetje de sch**t van te krijgen. Niet veel bijzonders deze dag alleen de door nattigheid in de eerste 2 sessie nog bijna van mijn fiets geflikkerd doordat mijn achterwiel een spoor een halve meter naast mijn achterwiel wou gaan volgen... zag de baco al naar zijn gele vlag duiken maar was gelukkig niet nodig. En in de laatste sessie flikkerde mijn uitlaat eraf in de bosuit...

Filmpje!!!!!: http://media.putfile.com/Zandvoort-Gixxermeeting




20e nieuws

Zooooo! Mijn dagen voor aankomend jaar staan al vast. Ik ga alle dagen met MSL naar Zandvoort en het zijn er helaas maar 3. Bezig met op mezelf te gaan wonen en zit weer op school dus de luxe van veel geld is wel weg nu.

16 April 20 april.... verplaatst B|
11 Juni
30 Juli DTM.... geen nieuwe data gekozen, misschien in de loop van het jaar

Op 11 juni zullen we met een groep van zeker 10 man aanwezig zijn (niet allemaal rijders) van "Achterhoek United" dus word een gezellig dagje!

Er komt misschien nog 1 dag op Franchorchamps bij met een collega van me, maar dat is nog niet zeker. Zal aan de financiën liggen op dat moment ;)




21e nieuws

Mooie voorwielklem van een mede MF-er gekocht om de ahw te verbeteren...
En er moeten eigenlijk nog een paar dingen aan gedaan worden, maar dat komt wel.
full


Niet mijn motor, maar wel mijn standaard.
full





Tijden:

Assen 2005: 1.42.550
Zandvoort 2006: 2.11.17 ongeveer


 
Laatst bewerkt:
Practische aanhanger, kun je veel spullen in kwijt naast je motor (wel ff een motor kopen natuurlijk). Maar iig goed bezig :}
 
Practische aanhanger, kun je veel spullen in kwijt naast je motor (wel ff een motor kopen natuurlijk). Maar iig goed bezig :}

Echt een geweldig ding, ligt er rete strak achter leeg is 120 nog geen probleem. Banden in top staat zelfs reservewiel is niet uitgedroogd. Wil alleen achterkant ff iets aanpassen zodat het gewoon 1 gehele klep word als het ware.

[me]RoyR is echt blij met dit ding *D
[/me]


Die motor komt er ook wel :P
 
2e nieuws

Zo! Kleine update. Nadat ik had besloten maar eens wat ruimer te zoeken qua racer kwam ik weer een hele stapel motoren tegen dus daar ben ik nog ff in aan het zoeken. Verder heb ik al wel een heftafel/brug in bestelling staan:

Foto's staan boven.

Met volgende specs:

Maximaal hefvermogen 400 kg
Lengte 220 cm
Breedte 67 cm
Maximale plateauhoogte 79 cm
Minimale plateauhoogte 17 cm
Maximale werkhoogte 75 cm
Tussenstand 51 cm
Afneembare oprijplaat
Uitneembaar luik (75x29cm) voor de- en montage van het achterwiel
Verstelbare voorbandklem
2 afneembare voetpedalen t.b.v. heffen en neerlaten van het plateau
Eigen gewicht 135 kg

Ik zeg handig als je pa der ook wel nut in ziet. Kan ie mooi mee betalen!
Als je ook interesse hebt kijk dan hier ff: Wie wil ook een prof. motorhefbrug aan spotprijs?
 
Laatst bewerkt:
Nu de motor nog. De meeste mensen kopen eerst de bike en dan pas de zooi er omheen :P . Ik heb t eventueel nog wel een Senda voor je staan dat weet je hea :+
 
Zo! Kleine update. Nadat ik had besloten maar eens wat ruimer te zoeken qua racer kwam ik weer een hele stapel motoren tegen dus daar ben ik nog ff in aan het zoeken. Verder heb ik al wel een heftafel/brug in bestelling staan:

(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)
(Afbeelding)

Met volgende specs:

Maximaal hefvermogen 400 kg
Lengte 220 cm
Breedte 67 cm
Maximale plateauhoogte 79 cm
Minimale plateauhoogte 17 cm
Maximale werkhoogte 75 cm
Tussenstand 51 cm
Afneembare oprijplaat
Uitneembaar luik (75x29cm) voor de- en montage van het achterwiel
Verstelbare voorbandklem
2 afneembare voetpedalen t.b.v. heffen en neerlaten van het plateau
Eigen gewicht 135 kg

Ik zeg handig als je pa der ook wel nut in ziet. Kan ie mooi mee betalen!
Als je ook interesse hebt kijk dan hier ff: Wie wil ook een prof. motorhefbrug aan spotprijs?

:}

Eindelijk eens nuttige spam :P .
 
3e nieuws

157579
full
full
157579


Whoehooooooo!

Gisternacht mooi mijn TOMS cursus gereserveerd. 18 April moet het gebeuren. Nou hopen dat ik dan een racer heb anders dan moet het toch maar met de Gixxer gebeuren. Beetje kalm aan doen en dan lukt dat wel.

157579
full
full
157579
 
Laatst bewerkt:
Op die dag ga ik er ook zijn!

Let op een Gixxer 750 k4 met MF sticker en anders op een gozer in licht gehavend blauw witte outfit.

Jo Roy, succes met je TOMS!
Welke klasse ga je tzt in de ZAC rijden overigens?

Als ik eenmaal begin zal dat eerst wel in de laagste zijn. Eerst maar eens wat circuit ervaring op doen.
 
Let op een Gixxer 750 k4 met MF sticker en anders op een gozer in licht gehavend blauw witte outfit.

Moet ik op de voor of de achterkant letten 8-) Ik rijdt trouwens op een 98'er SRAD 750 met daarop de sticker van Tweewielerservice Veghel ;)
 
Geldt voor mij ook hoor!

Ik heb afgelopen jaar een paar keer leuke rondjes gereden met men FZR 1000 op Zandvoort op de clubavonden, dit wil echter niet zeggen dat ik snel ben, moet alles op t circuit nog leren :+
 
4e nieuws

Whoehoe!

Ik ben der klaar voor! Gisteravond circuitmotor gekocht (tenzij ie bij de test run helemaal in de soep loopt maar daar ga ik natuurlijk niet vanuit.

Ik haal hem as zaterdag op moeten alleen ff nieuwe remblokken op want die zijn op.



 
Laatst bewerkt:
5e nieuws

Oh ja en dankzij marktplaats voor 25 euro een nieuw sleurhuthaak systeem voor mijn auto opgeduikelt. Die moet ik er alleen nog ff onder zetten.
 
Laatst bewerkt:
Saai, saai, ik vind het prachtige kleuren 8-) .

Nogmaals proficiat met je aankoop. Goed feestje gehad?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan