project cx

mcw

MF'er
12 jan 2005
116
0
oud gastel
Zijn er nog mensen die advies hebben voor het bevestigen van een velorexbak aan een cx 500 .
(Behalven dan het advies om het niet te doen :P )
Of foto's van een supframe . Ik wil dus een frame maken vanaf het balhoofd voorlangs het blok dan eronderdoor tot de achterste bevesteging van het blok
bvd
MCW
 
Ik zelf heb ook begrepen om er geen VELOREX aan te hangen.
Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik niet luister :P

Verder loopt mijn projectje langzaam(in sommige ogen O-) ), o.a. omdat ik eerst mijn motor zo wil hebben zoals ik het graag wil.
Ik denk dat er pas een zijspan ergens volgend jaar aan komt, en ben ook nog niet echt bezig met een framebouw, hoewel ik wel wat goede voorbeelden ben tegengekomen en idem adviezen :Y
 
nou, ik heb toegezecht iemand te helpen met een zijspan aan zijn motor te hangen, aangezien hij alleen cx rijdt en wilt blijven rijden. En een velorex span kon overnemen !
Nu heb ik het al een half jaar uitgesteld maar ik kan er nu niet meer onderuit.
Ik heb al een paar keer een span aangebouwd maar nog nooit aan een motor waar het blok ook een dragend deel is.

dit bakje heeft aan een gsx250 gehangen en er was vrij goed mee te rijden , er was wel verzwaring aan het frame gemaakt en een ander wiel (acherwiel xt 500) in het span gezet en een andere veer
 
Laatst bewerkt:
Ik zelf heb ook begrepen om er geen VELOREX aan te hangen.
Maar het zal niet de eerste keer zijn dat ik niet luister :P

Verder loopt mijn projectje langzaam(in sommige ogen O-) ), o.a. omdat ik eerst mijn motor zo wil hebben zoals ik het graag wil.
Ik denk dat er pas een zijspan ergens volgend jaar aan komt, en ben ook nog niet echt bezig met een framebouw, hoewel ik wel wat goede voorbeelden ben tegengekomen en idem adviezen :Y

kun je mij vertellen waar ik die goede voorbeelden kan vinden
bvd :}
MCW
 
Terug
Bovenaan Onderaan