Project: De RD350LC-FII

Rob RD

Vaak Ben Je Te Bang. Rust Zacht @sloopkogel
Donateur
25 aug 2002
49.057
77.392
Rèswèk
Hoest met de RD?
Je begrijpt dat ik helemaal geen zin meer heb in dit topic, niet???
Ik wordt gebannen omdat ik OT ga in techniek en wordt genegeerd als ik aan moderators vraag om dit OT-gelul op te schionen

• Leuk
Waarderingen: RobD

Coert65

Old-skool
Donateur
22 apr 2015
13.151
14.911
Puttershoek
Ik wordt gebannen omdat ik OT ga in techniek en wordt genegeerd als ik aan moderators vraag om dit OT-gelul op te schionen
Ik snap je helemaal Rob, dat gewijs naar wat wel en niet zou mogen vind ik ook niet oké. Dat weten we nou ondertussen allemaal wel wat er wel en niet mag. Het heeft echter niets in dit topic te zoeken, dus als je ermee kapt snap ik dat wel, maar vind het wel jammer, ik geniet juist van dit soort topics. Ik heb meerdere motoren gewoon in de huiskamer gerestaureerd, ook ouwe Kreidler brommers.

Robinjo

MF veteraan
17 mei 2003
11.409
2.005
Driebergen
Facebook
robinjosplace
Geen idee, slap gelul lees ik overheen tot er weer plaatjes van motoren langskomen. :Y

MeanBlueMan

Moderator a la Pastafari
Crew
8 jan 2003
110.012
20.857
Mod wijzigingen vragen meer bandbreedte ofzo denk ik want dat lukt vrijwel niet van waar ik nu ben.
Ik heb wel gezien dat twee eerdere meldingen door andere mod's ter zijde zijn geschoven idd.

En ik kan me daar ook absoluut wat bij voorstellen :Y

Met name binnen het sub-forum Techniek proberen we off topic te weren en juist daar heb jij er een handje van om 4 / 5 reply achter elkaar of topic er in te gooien, met name wanneer men het niet eens is met een technische opmerking van jou. En dan kunnen we smeken wat we willen, als jij vind dat het moet, dan moet t en zal t gebeuren ook en zet je ook de mod gewoon aan de kant tot je een ban krijgt.

Dit topic staat niet binnen het sub forum Techniek maar als er dan een paar semi off topic reply in voorkomen, waar je nb ook zelf nog op in gaat en aan mee doet, dan verwacht je van de mod's dat ze als een bok op de haverkist gaan wijzigen ? Ik vind het eerlijk gezegd wel voor te stellen dat ze dan ook denken:"Ja daaag".

Ik zal s gaan kijken of ik eea kan verwijderen, zal wat langzamer gaan als anders maar hoop dat je het topic zult blijven aanvullen, je leest het...er zijn toch zeker ook liefhebbers van jouw projecten ! :)

Edit: veel verwijderd, maar ik vraag aub wel om ook een stukje zelfreflectie, voor wat betrefd dit topic maar ook als je zelf weer eens gigantisch off topic gaat en weigerd te reageren op verzoeken dat niet te doen.

Bovenaan Onderaan