Project: De RD350LC-FII

Ik heb bij mij de originele rubbers erop zitten en heb nog een reserve nieuw exemplaar dat ik koester. Hier DAMPFER - 47X-83513-00 Yamaha Ersatzteile - yam-shop.de - Yamaha Shop is nog een nieuwe te koop voor een redelijk bedrag. Ik heb ze op Ebay al voor circa 100 euro weg zien gaan.
Ik heb dat beugeltje trouwens gevonden... B| maar nu ben ik het voorste achterspatbord kwijt, dat andere beugeltje blijft voor jou maar heb jij, als ik het echt niet vinf, nog een Mudgard ergens over??? Ze kosten geen drol, niet zo moeilijk als het niet te koop is


29L2162900
 
-O- -O- 😭😭 ben er achter dat ik de achterste helft mis. @Bellu Kan dat nog geswitched worden of zit ik er aan vast?

PB me effe een datum en tijd / adres
 
Vandaag na het bezoek van @Coert65 met @RobD de wielen teruggehaald van de straler, Ondanks dat ik geen moeite had we geen moeite hebben met afwijkende kleuren rood heeft hij doordat de verfmengmachine stuk is gegaan het niet aangedurft om de gok te nemen de wielen in een zo ongewenst ontstane kleur rood te spuiten. Vuurrood van Yamaha zal absoluut geen RAL 3000 Vuurrood zijn. We hebben 2 spuitbussen RAL3000 besteld waarmee volgende week de wielen hun al dan niet oorspronkelijke kleur gaan krijgen

20211016_184023[1].jpg
 
Jah, nu kan die ook rood...
Ik moest dat kussentje er achter leggen, anders zag je ze echt niet.
 
Laatst bewerkt:
Neehoor, die staan nog steeds op die wielen, die wielen staan ook nog in die stoel, er staan ook nog steeds 4 motoren in de huiskamer en 1 in de gang... er verandert hier niet snel wat...
 
Ik heb bij mij de originele rubbers erop zitten en heb nog een reserve nieuw exemplaar dat ik koester. Hier DAMPFER - 47X-83513-00 Yamaha Ersatzteile - yam-shop.de - Yamaha Shop is nog een nieuwe te koop voor een redelijk bedrag. Ik heb ze op Ebay al voor circa 100 euro weg zien gaan.
@Bellu , Luuk. bestaat de mogelijkheid dat jij dat rubber inmeet? en een keer langsrijd voor dat framepje?

Mocht je nog ergens een optie voor me hebben om aan een linker powerjet carb te komen sta ik daar ook voor open...
 
  • Leuk
Waarderingen: RobD
Lagers meegespoten, staat mooier.
 
Het viel ons wel op dat er enorme onbalans (statisch) in die wielen zit.
Mocht er nog iemand een linker Powerjet carb hebben, houd ik me aanbevolen.

Ik zit niet onthand want ik heb van mijn bierdrinkmaatje @RobD twee hele nette 31k Carbs, die zitten op de meeste 1WW's
 
De niet te vinden powerjet carbs hebben we van Marktplaats gehaald

200 eurie... Duur niet, veel geld? wel..
 
Lagertjes en busjes in het voorwiel gezet. Wat er fout kon gaan ging fout.
 
Bij de oneliners komen nogh fotos
 
Nadat we de schuur 3 keer helemaal binnestebuiten hebben gekeerd uiteindelijk géén luchfiltermatje gevonden. Tuurlijk kan je die van het interweb afhalen a raison van noggeen 5 euro, ex 7,00 verzendkosten. Moest meteen ook een revisiesetje voor de benzinekraan van de 3HE FZR600 bestellen. Natuurlijk niet bij Roukama te bestellen, dus die kwam bij de caferacerwebshop vandaan, a 6,00 euro ex 7,00 verzendkosten :+

Nouja... Afgelopen zondag héél dat luchtfilter erin te lopen zitten te zetten.

Nou, toen was de zondag wel voorbij, tijd voor een biertje

20211217_213752.jpg
20211218_161457.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan