Project DucatiPower

Had gister nog 2 stukjes van de handkappen gespoten.

Niet helemaal perfect maargoed prima voor nu :)

20220430_221211.jpg

20220430_233053.jpg
 
Nieuwe inlaatspruitstuk is binnen... Nu nog ff de geschikte tijd ervoor vinden om het erop te meubelen :)

20220504_165435.jpg
 
Dat is best snel binnen. Begreep juist dat KTM Oostenrijk onderbemand was vanwege ziekte en dat daardoor alle bestellingen veel langer op zich laten wachten.
 
Ging vrij vlot idd. Ze hadden het blijkbaar wel zelf op voorraad daar. Dus wss is het niet bij KTM nog weer besteld. Scheelt een hoop ofc
 
Even weer een update na een tijdje niet gepost te hebben.

De inlaatspruitstuk was achteraf niet de goeie... Komt ooit nog wel een x van pas dus dat is niet erg.

Wat wel erg is, dat de huidige inlaatspruitstuk dus niet helemaal 100% is. Ik heb hem helemaal ingepakt met vloeibare pakking kit en high tack.... Met de laatste x eraf halen vrij goed benzine/olie bestendig icm warmte (heatgun). Dus gewoon gemonteerd en hij loopt aardig, zuigt zoals ik kan horen geen valse lucht aan.

Ook al ff met warme motor afgesteld en loopt aardig zo eerst. Pakt de gas goed op vanaf stationair. Blijft niet in toeren hangen. Dus lijkt goed te gaan.

Dus binnenkort de kappen erop en ff testritje maken 8-)
 
De motor is af en gaat de verkoop in voor een volgend project :)

Al met al best tevreden met het eindresultaat. Helemaal gezien de staat hoe ik hem heb gekocht en hoe die nu is 8-) voordeel was gelukkig wel dat ie verder goed rijdt dus motorisch eigenlijk vrij weinig aan hoeven doen behalve afstellen.

Voor:
IMG-20220324-WA0001.jpg


Na:
20220621_220924.jpg
 
De motor is af en gaat de verkoop in voor een volgend project :)

Al met al best tevreden met het eindresultaat. Helemaal gezien de staat hoe ik hem heb gekocht en hoe die nu is 8-) voordeel was gelukkig wel dat ie verder goed rijdt dus motorisch eigenlijk vrij weinig aan hoeven doen behalve afstellen.

Voor:
Bekijk bijlage 1774469

Na:
Bekijk bijlage 1774467
Een heel stuk opgeknapt. Netjes :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan