Project Ghetto Blade

Ghetto Bassie

VTR SP-1 Dark Grey Edition
Donateur
28 okt 2008
45.854
23.317
Hoeksche Waard
Aloha :W

Tijd om er maar weer eens een blade tussen te gooien. Heb nog gekeken voor een donorblade, maar dan zit ik thuis met 3 blades en aangezien ik ook graag nog eens een dikke VTR SP erbij wil voor de dikke klappen ( :9~ ), is 4 brommers toch iets teveel van het goede (ontbreekt ook een beetje aan ruimte)...

Wilde eerst voor een VTR SP gaan om om te gaan bouwen, JerryT heeft nog bij een SP gekeken bij een sloperij bij hem in de buurt, maar daarvan was het blok helaas té gaar...
Dus na echt énorm veel wikken en wegen heb ik besloten toch maar mijn blade om te gaan bouwen naar SF. Was er eerst nog niet over uit of ik het wel wilde doen aangezien ik net klaar was met in nieuwstaat terugbrengen. Maar nu ik daarmee klaar ben (en ook met de tigerblade van mijn vriendin), had ik toch zoiets van, tja en nu...

Foto van hoe die er nu bij staat samen met de tigert van mijn vriendin...
GroteFoto-7NX3DL68.jpg


Heb al het één en ander bij elkaar geraapt en hergebruik nog een aantal spullen die er nu al op gemonteerd zitten :9

De kont: CB1000R
GroteFoto-38BKX4VF.jpg

Achterkant gaat mooi over in een punt...
GroteFoto-L7FKBCUC.jpg


De achterbrug: VFR800
GroteFoto-SCPC8SXL.jpg


De voorpartij: VTR SP1
Splinternieuwe vorkpoten voor weinah weten te bemachtigen :9
GroteFoto-VJF6MEF6.jpg

De remklauwen gecleaned en uitgebaggerd...
GroteFoto-DLPCAEV8.jpg

De voorvelg geregeld hier op MF :)
GroteFoto-IZ4QNKXW.jpg


Het t-stuk is van een ZX10R, kroonplaat wordt vervangen voor een SBK-stuur.
GroteFoto-TOTGJ4RW.jpg


Het voorspatbord...
GroteFoto-UHPQFKED.jpg


De spullen die ik ga hergebruiken:
Rizoma grips en Pazzo hendels (komen nog zwarte verstellers op)
GroteFoto-FUL6ERRH.jpg

GroteFoto-Q8C8ECWA.jpg


Sleutelloze tankdop zwart
GroteFoto-7MYAATHH.jpg


Hyperpro stuurdemper (wordt met de tijd vervangen door een zwarte)
GroteFoto-Q7UZCYKN.jpg


En voor de leuk een temp-metertje...
GroteFoto-XRAEJF7Z.jpg


Spullen die ik nog ga fixen:
Tellerset voor tussen de risers :9
GroteFoto-KNIG36GF.jpg

Bugspoiler
GroteFoto-FVALPCCB.jpg

Radiatorcover
GroteFoto-EHAZDW4F.jpg

Contactslot houder voor onder de kont
GroteFoto-TIGQB8NL.jpg


De kleurstelling:

Matzwart:
- Frame
- Achterbrug
- Blok
- Rem- schakelset
- Kroonplaat + t-stuk (gewoon zwart)


Wit:
- De kapjes
- Tank (met zwarte Honda Wing tanksticker)
- Stalen remleidingen

Zwart-wit:
- Velgen (randen wit, hart zwart)

Dit is het voorlopig even, ga er binnenkort aan beginnen :P

Greetz Chris
 
Laatst bewerkt:
Grote plannen *O*

Maar uh is de brug van de 800 niet te breed??

Als het goed is zou moeten passen, heb er meerdere gezien met zo'n achterbrug (niet van de 750). Begreep dat er wel pasbussen voor gemaakt moeten worden.

En anders gaat dat probleem nog wel opgelost worden :Y
 
Voorspatbord heb ik mijn twijfels over, de rest is :Y

Ziet er nu nog niet uit, maar als ie mooi wit is gespoten, dan gaat dat helemaal goed komen.

Wil de koplamp "strak" tussen de vorkpoten in en tussen de kroonplaat en t-stuk. Dat samen met een klein voorspatbord maakt 'm klein van voren tot je bij dat dikke blok komt :9

Hier is een plaatje van het spatbord gemonteerd...

full
 
Ziet er nu nog niet uit, maar als ie mooi wit is gespoten, dan gaat dat helemaal goed komen.

Wil de koplamp "strak" tussen de vorkpoten in en tussen de kroonplaat en t-stuk. Dat samen met een klein voorspatbord maakt 'm klein van voren tot je bij dat dikke blok komt :9

Hier is een plaatje van het spatbord gemonteerd...

[afbeelding]


Hee, die heb ik ook al vaker gezien :Y

;)

Maar idd gemonteerd en gespoten valt het mee alhoewel het toch persoonlijk blijft :Y
 
*Volgmodus aan*

Succes GB, vanmiddag al gezien hoe de hugger van de Tiger er uit ziet, dat duurt niet lang meer voor die weer netjes is *O*

zal Bras wel een beetje met rust laten de komende tijd, kan ie mooi dat zadel voor de Tiger ook aanpassen ;)

Des te eerder kun jij aan je Blade gaan beginnen :)
 
Laatst bewerkt:
*Volgmodus aan*

Succes GB, vanmiddag al gezien hoe de hugger van de Tiger er uit ziet, dat duurt niet lang meer voor die weer netjes is *O*

zal Bras wel een beetje met rust laten de komende tijd, kan ie mooi dat zadel voor de Tiger ook aanpassen ;)

Des te eerder kun jij aan je Blade gaan beginnen :)
*O*
 
ga dit zeker volgen chris...

Wat ga je doen met je voorspatbord die er nu op zit?
De orginele honda bedoel ik dus.
Als het past op mijn cbr wil ik hem evt wel overnemen...
 
ga dit zeker volgen chris...

Wat ga je doen met je voorspatbord die er nu op zit?
De orginele honda bedoel ik dus.
Als het past op mijn cbr wil ik hem evt wel overnemen...
De gehele kappenset gaat met de tijd de deur uit, dan kan ik weer wat spullen kopen voor het project.
Maar of het gaat passen, geen idee :?
 
Zojuist een nieuwe duoseat gescoord voor weinah, wordt na verloop van tijd wel vervangen door een cowl, maar die krengen zijn nu nog reteduur :/ Eerst nog andere onderdelen scoren voordat ik dat ga doen....
 
Mooi man *O*




En net weer 2 zijkapjes gefixt voor weinah, behorende bij het subframe. Deze zullen waarschijnlijk aangepast moeten worden voor de afwerking van het subframe naar het frame. Ben er blij mee *O*

full
 
Laatst bewerkt:
Mooi dat je eindelijk van start kan Chris. Al had ik liever gezien dat je met een donorblade aan de slag zou gaan. Ik twijfel er echter niet aan dat je dit super voor elkaar gaat krijgen *O* Je hebt wel lef in ieder geval :j

Succes!
 
Mooie ingredienten! *O*

Behalve dat pislelijke Duitse voorspatterdje........ :r (Nou,zo kan die wel weer. _O- )

Succes met de bouw! :Y
 
Mooie ingredienten! *O*

Behalve dat pislelijke Duitse voorspatterdje........ :r (Nou,zo kan die wel weer. _O- )

Succes met de bouw! :Y

_O-

Maar idd, heb ook m'n bedenkingen tegen dat spatbord...maar je moet 'm vooral bouwen zoals jij 'm wil...dat maakt 'm juist uniek!
 
Terug
Bovenaan Onderaan