Project gsx-r 1000 "ghostrider" :D

Bregt

MF'er
10 mei 2007
105
0
Erembodegem
Hier even een korte samenvatting van mijn projectje. *O*
De bedoeling was van een ghostrider look alike te maken. Iets zoals dit dus. ;)
n1174141195_322243_245.jpg

daarom begon ik eerst stukken bij elkaar te snorren.. :+
11h5g8g.jpg

bhmzax.jpg

Dan alles mooi naar de spuiter gebracht. *D
153sfhu.jpg


en hier is dan het resultaat. *O* *O*
k1swlw.jpg

2qjks48.jpg

33ur675.jpg

6ejkw1.jpg


Nu heb ik ook nog de voorpartij aangepast.. *D
Eindelijk is hij bijna af.. *O*
2zqd3eh.jpg
 
de laatste foto is van mijn remmen toch? :p
en de wielen komen in het zilver (net zoals de stickers op mijn kuip. :-)
 
't is geen replica he die ik wil. 't is gewoon die stijl.
Als ik die remmen wil hebben, moet ik eerst een nier verkopen om ze te kunnen betalen..
 
Waar zitten de camera's om van die 'stoere' filmpjes mee te maken ? ;)

Gave motor hoor - ik hoop dat je er niet het rijgedrag van GR mee kopieert op de gewone weg .. daar heeft iedereen onderhand wel de buik van vol.

Lijkt me wel een beest van een motor voor een circuitdagje !! })
 
what's up met 2 tankdoppen ? :P

verder mooie fiets *O*
 
Laatst bewerkt:
Waar zitten de camera's om van die 'stoere' filmpjes mee te maken ? ;)

Gave motor hoor - ik hoop dat je er niet het rijgedrag van GR mee kopieert op de gewone weg .. daar heeft iedereen onderhand wel de buik van vol.

Lijkt me wel een beest van een motor voor een circuitdagje !! })

Dank u! En neen 't rijgedrag is "lichtjes" verschillend. ;) en ook de camera's ontbreken.. ;)

what's up met 2 tankdoppen ? :P

Het is een hand gemaakte endurance-tank. :-) 1 dop voor te vullen, 1 als ontluchting.
 
Dankzij ongelofelijke k*tsituatie zal deze motor binnenkort te koop staan.. Moest iemand interesse hebben..
Dit zijn de opties:
Nikko uitlaat, TRE, Wave- remschijven, led achterlicht met ingebouwde pinkers, led pinkers, undertail, hugger, michelin pilot power 2 ct bandjes, sprint stuurdemper, getint ruitje, monoblock remcalipers, stalen remleidingen, enz enz..
(zal verkocht worden met originele zwarte tank)
In deze moto is VEEEEL geld gestoken..


Hij heeft 15000km voor 6000 euro is't de uwe...
 
Laatst bewerkt:
Zonde dat je het project niet af kon maken, de fiets zag er al strak uit en ik was razend benieuwd naar het eindresultaat. In ieder geval succes met de verkoop!
 
Dankzij ongelofelijke k*tsituatie zal deze motor binnenkort te koop staan.. Moest iemand interesse hebben..

Hij heeft 15000km voor 6000 euro is't de uwe...
BALEN MAN !! B| vanwege je werk ?

Zet 'm in het Te Koop topic met wat mooie foto's erbij - het is wel een heel gave motor.
En zet het bouwjaar er dan wel even bij .. ;)

Effe opvrolijken dan; een Staffie each day keeps the bad guys away ..

full


Onze Wesley - reu van 9 jaar. Knettergek maar wel lief. :)
 
Zeer mooi beestje!

Neen, 2 jaar geleden heb ik een ongeval gehad met een gsx-r 1000 (een andere dan deze). Nu kreeg ik ineens een brief van mijn verzekering waarin staat dat ze zich willen terugtrekken en al het geld willen terug vorderen van mij.. B|
en dat allemaal door een administratieve fout..-O-



Deze week komt er terug de originele tank op en dan zet ik hem in de verkoop... -O-
 
Laatst bewerkt:
Zeer mooi beestje!

Neen, 2 jaar geleden heb ik een ongeval gehad met een gsx-r 1000 (een andere dan deze). Nu kreeg ik ineens een brief van mijn verzekering waarin staat dat ze zich willen terugtrekken en al het geld willen terug vorderen van mij.. B|
en dat allemaal door een administratieve fout..-O-



Deze week komt er terug de originele tank op en dan zet ik hem in de verkoop... -O-

Lekker is dat. :r

Mag dat überhaupt wel?
Al contact gehad met een tussenpersoon ofzo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan