project K75GS

Ik zie het al, bij gelegenheid zal ik de deksels van mijn W-W fiets ook zwart maken. Dat ziet er goed uit.
 
Vakantie update:

Hij staat weer op zijn wielen. :)

Foto-FMH4U8NO.jpg


Foto-AKNGK8XS.jpg


De achter schokbreker is nog een beetje groezelig, ik moet nog een hulpstuk maken om de veer eraf te halen
 
Laatst bewerkt:
vakantie update:

Zo De schorsing is eraf, hij is verzekerd, de eerste 100km zitten erop, kortom Hij is af. (Op een paar details na die ik van de winter wil gaan aanpakken)

Foto's volgen nog.
 
grappig modelletje :)

ben niet helemaal overtuigd van de kleurenkeuzes (zwart, blauw, rood, wit, zilver), maar als jij het mooi vind is het prima. Trouwens, als ie maar lekker rijdt, wat boeit de rest nog :+
 
Ik vond dat blauw al niet mooi bij dat rood.
Misschien de velgen zwart maken en een paar all road banden zou die wel wat stoerder van worden.
Maar dat is mijn bescheiden mening,verder is het erg fraai geworden.
 
Vorige week een paar wat stoerdere banden voor mijn GS besteld op het www. Deze afgelopen week gemonteerd.
Maarja ze moeten ook even gebalanceerd worden en om dan even naar de plaatselijke bandenhandel te gaan is ook weer zo wat :?
Dus vandaag even wat aan het frutselen geweest,.

Foto1k0-SY3IZRHS.jpg


Foto1k0-OH73X8XX.jpg


Foto1k0-EMHNKM8A.jpg


Foto1k0-J38774F6.jpg


Foto1k0-AWSKS3MO.jpg


Ook geschikt voor BMW achterwielen *O*
 
Hallo,

Hopelijk dit weer even tot leven te brengen.
Zelf zit ik ook na te denken om de K75 om te bouwen naar een K75GS.

Echter zou ik graag een allroad voorvork erin willen bouwen met dubbele schijf voor. Heb je enig idee welke vork er nog meer te gebruiken is?

Groeten Beans
 
Terug
Bovenaan Onderaan