Project kawasaki gpz 600R 1987

eriklaan

Die hard MF'er
11 feb 2008
271
0
Den helder
Goed jongens, ik zal hier regelmatig een update van mijn project doen.

Eigenlijk had ik geen ruimte meer over omdat ik al 3 moto's heb staan :P , maar toch heeft Dennis mij weten over te halen om het schroothoopje van Timfiz over te kopen haha. Ik kon het gewoon niet laten staan voor dat geld......dus ik ben weer lekker aan het sleutelen *D

Het is de bedoeling om een toffe streetfighter te maken, hij wordt licht metallic goud met metallic zwart en misschien nog metallic blauw, maar dat zie ik nog wel.

Ik heb er een mooi kontje van een R1 bij gekregen, dus die komt er iig op. Ook heb ik 2 TL1000R dempers gekregen, maar ik ben van plan om er aar 1 te gebruiken. Ik wil namelijk een toffe seat pipe maken, echter een apart model. Ik wil de vier pijpen namelijk pas boven het achterwiel bij elkaar laten komen. Ook wil ik de pijpen niet tussen de achterbrug, maar over de achterbrug laten lopen :)

Ik heb mijn motor geschorst, dus ik mag er op zn vroegst over een kleine 3 maanden weer mee rijden. Ik ga iig mijn best doen om hem tegen die tijd redelijk af te hebben.

Ik zal eerst eens de foto's laten zien van hetgene dat ik gekocht heb........
zie het schroot.....

full
 
ohja ik was nog vergeten te zeggen dat het motortje niet liep, alleen heb wel een filmpje gezien dat de motor liep, echter wanneer de kabelboom aangeraakt werd stopte de bike ermee....wss kabelbreuk dus.

Iig eerst maar eerst het blokkie eruit gelepeld en alles nakijken
full
 
koppeling ontsteking enz. zag er allemaal nog goed uit.

De klepspeling zat op 0,08 mm terwijl het 0,05 mm mocht zijn. Omdat dit echter zo'n klein verschil is heb ik dit lekker laten zitten.

full
 
Omdat de juiste hittebestendige verf nog niet in de winkel was aangekomen heb ik eerst maar weer ff het blokkie dichtgemaakt en ben verder gegaan met de carburateurs.

Zie hier de eerste foto van de carbs, vanavond zal ik meerdere foto's sturen. Moet nu eerst even lekker muziek gaan maken *D
full
 
Ik heb nog een werkplaatshandboek voor je.
Als je interesse hebt matsinger33 @ msn.com

Grtz Mats
 
Het hoofdonderdeel van het blok wordt zwart, alle deksels koelbuizen enz. worden goud

zie hier een paar fotootjes van het blok
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan