project KTM 620 LC4 Supermotard

WHOOOOOOOOOOOO hij's ECHT GAAF geworden man :9~

Kan je trouwes niet een spotje tussen in het gat tussen je nummerschild en spatbord prieken? :)
 
heb je de zelfde uitlaat er nog op zitten als die op de foto van toen je dit topic begon want daar zat de spark arrestor nog in en als je die eruit haalt krijg je een pak vermogen bij
 
heb je nog een piccie waar ie helemaal op staat met zijkappen en alles

Ik wel :P

full
 
mooi hoor
heb ik wat inspiratie voor de ktm die ik in april krijg maar die ombouw duurt nog ff en ik weet nog niet of ik spaak of gietwielen doe (nu ik dit heb gezien vind ik het allebei wel :9~ )
maar ik wil wel een ander achterspatbord
 
mja vond het een inkoppertje....

maar bedacht later ...misschien is ie wel echt dik ...dan is het een kutopmerking |( ...
 
zow, vandaag voor het eerst een rondje gereden met de 620!

Hij is nu echt voor 99% klaar!

Tijdens het rijden kwam ik al snel tot de ontdekking dat de gearing 15-47 erg kort is. Met als gevolg dat het wiel tijdens het acceleren regelmatig het luchtruim opzoekt :+

Ding rijdt voor de rest goed! Als hij straks helemaal klaar is word het lekker gummen :9
 
:} , lijkt me een geweldig gevoel, zolang aan je motor geknutseld en helemaal opnieuw opgebouwd...en dan het eerste ritje :] , wat zal er een glimlach op je gezicht hebben gestaan :} :}







mja vond het een inkoppertje....

maar bedacht later ...misschien is ie wel echt dik ...dan is het een kutopmerking |( ...
Daar had ik nog niet eens aan gedacht :X :X Siert je wel dat je daar zelf aan denkt :}
 
IMG_3.jpg


IMG_2.jpg


IMG_1.jpg


Nu nog gele nummervlakken,wat boutjes e.d. vervangen en een oplossing voor de koplamp verzinnen.
En misschien een andere demper..... want die er nu op zit vind ik niet echt fraai!

:]
 
Eeuh, door Nico dacht ik weer aan een zijstandaard die ik heb liggen.
En die past dus wel op jouw motor.
Ideetje??
 
waar woon jij ergens?
En word ik ook belazerd? :+ (jij had een nieuwer type zeker?)


Ik woon in De Lier, net onder Den Haag.
Nope, op die van jouw past die, op die van Nico niet, ik ook ook zo'n achterbrug als Nico.vanaf '97
 
Terug
Bovenaan Onderaan