Project overzicht Yellowrider

yellowrider

MF veteraan
26 nov 2010
2.868
2.015
Hallo Mede MF-ers,

Heb afgelopen maand mijn zoveelste motor project afgerond. Ik heb van ieder project een topic aangemaakt en bij gehouden. Echter een totaal overzicht was er nog niet en is wel zo makkelijk voor degene die mijn projecten nog niet kennen.
Ben wel benieuwd of er nog nieuwe ideeën zijn van jullie kant voor een eventueel volgend project. Want ik zeg na ieder project dat ik er mee stop maar we zijn al 7 projecten verder haha. Zeg nooit nooit.

Yamaha SZR660 origineel.jpg

Yamaha SZR660 streetfighter.jpg


.
yamaha xz920 aanschaf.jpg
yamaha xv920 caferacer.jpg

Yamaha TRX850 origineel.jpg
yamaha trx the new.jpg

yamaha GTS1000 origineel.JPG
yamaha GTS1000 rechts.jpg

yamaha xs850 origineel.jpg
xs 850.jpg

aanschaf XT550 (1).jpg
Yamaha Boardtracker zijkant.jpg

aanschaf XZ550.jpg
yamaha xz550 rechts.jpg


Maar mijn projecten zijn altijd een Yamaha, liefst een zeldzaam type welke dus maar 1 of 2 jaar geleverd is geweest, een sportief thema dus van tracker tot racer.
En proberer een af-fabrieklook aan te geven. Ze moeten er uit zien als of Yamaha hem destijds geleverd zou kunnen hebben.

Kortom mocht er iemand nog een idee hebben welke mijn kan inspireren? Let me know....
 
Laatst bewerkt:
Wow, dat zijn wel echt prachtige resultaten. Ik zou willen dat ik zo kundig was. Gaan de fietsen tegen kostprijs weg, of lukt het om er elke keer een beetje winst op te maken? De motor wordt wel echt helemaal aangepakt. Genoeg voorbeelden waarbij alleen het frame en het blok behouden zijn.
 
Vmax eerste type, die zijn al zoveel gecustomised dat het een uitdaging is om daar wat unieks mee te doen :)
web-IMG_1022.jpg
 
Wow, dat zijn wel echt prachtige resultaten. Ik zou willen dat ik zo kundig was. Gaan de fietsen tegen kostprijs weg, of lukt het om er elke keer een beetje winst op te maken? De motor wordt wel echt helemaal aangepakt. Genoeg voorbeelden waarbij alleen het frame en het blok behouden zijn.
Dank u.
Ik verkoop het enne project om de nieuwe deels te kunnen bekostigen. Voor de handel hoef je het niet te doen. Puur hobby.
 
Dit lijkt me een mooie basis, geen idee of ze hier ooit geleverd zijn.

DSC099001.jpg
 
De TRX na zijn upgrade😱
😍😍



Wel erg benieuwd wat je dan niet met een thundercat kan doen.
Ok, zijn nu niet echt zeldzaam..

Waar kan ik je verbouw topic van de TRX (de witte) vinden?!?
 
De TRX na zijn upgrade😱
😍😍

Waar kan ik je verbouw topic van de TRX (de witte) vinden?!?

 
Hallo Mede MF-ers,

Heb afgelopen maand mijn zoveelste motor project afgerond. Ik heb van ieder project een topic aangemaakt en bij gehouden. Echter een totaal overzicht was er nog niet en is wel zo makkelijk voor degene die mijn projecten nog niet kennen.
Ben wel benieuwd of er nog nieuwe ideeën zijn van jullie kant voor een eventueel volgend project. Want ik zeg na ieder project dat ik er mee stop maar we zijn al 7 projecten verder haha. Zeg nooit nooit.

Bekijk bijlage 1398463
Bekijk bijlage 1398464


. Bekijk bijlage 1398465Bekijk bijlage 1398466
Bekijk bijlage 1398467Bekijk bijlage 1398468Bekijk bijlage 1398469Bekijk bijlage 1398470Bekijk bijlage 1398471Bekijk bijlage 1398472Bekijk bijlage 1398473Bekijk bijlage 1398474
Bekijk bijlage 1398475Bekijk bijlage 1398476

Maar mijn projecten zijn altijd een Yamaha, liefst een zeldzaam type welke dus maar 1 of 2 jaar geleverd is geweest, een sportief thema dus van tracker tot racer.
En proberer een af-fabrieklook aan te geven. Ze moeten er uit zien als of Yamaha hem destijds geleverd zou kunnen hebben.

Kortom mocht er iemand nog een idee hebben welke mijn kan inspireren? Let me know....
Allemachtig, stuk voor stuk echt erg strakke projecten, klasse... :9~ :}
 
Op zich spreekt mij zo'n FZ project mij el aan, maar een XV535, om daar iets moois van te maken is ook wel een uitdaging.

Maar heb nog geen plaatje gezien welke als inspiratie kan dienen. In mijn bouw topics laat ik meestal ook zon plaatje zien.
Dus graag een voorbeeld :-)
 
Wat een gedrocht, het lijkt wel een kermisattractie. 🤷‍♂️
 
Terug
Bovenaan Onderaan